لیگ قهرمانان اروپا؛

رن یک – چلسی ۲/ صعود شاگردان لمپارد به دور حذفی قطعی شد

۲ تیم فوتبال رن و چلسی، در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال رن فرانسه و چلسی انگلیس از ساعت ۲۱:۲۵ امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود چلسی به پایان رسید.

این بازی از ابتدا، پایاپای دنبال می‌شد و ۲ تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در دقیقه ۲۲ "هودسون اودوی" روی پاس "مونت" گل اول چلسی را به ثمر رساند. نیمه اول با همین یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان رن برای زدن گل مساوی بیشتر شد و حملاتی را روی دروازه چلسی ترتیب دادند. حملات رنسی‌ها در دقیقه ۸۵ به ثمر نشست و "سهرو گویراسی" گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

درحالی که همه این دیدار را تمام شده می‌دانستند، اما "اولیویه ژیرو" در دقیقه اول از وقت‌های اضافی نیمه دوم، گل دوم آبی پوشان لندنی را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود چلسی به پایان برسد.

چلسی با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول گروه E جایگاهش را مستحکم کرد. علاوه بر تثبیت صدر نشینی، صعود شاگردان لمپارد به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم قطعی شد.

تیم رن با یک امتیاز از ۴ بازی شانس صعود به دور حذفی را از دست داد و برای کسب سهمیه لیگ اروپا باید با تیم کراسنودار بجنگد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار