توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان دزفول

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول از توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

رضا یاحسن جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج، موکب و گروه جهادی حضرت رقیه (س) و خیّرین فرهنگی این شهرستان، چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه را برگزار کردند.

او افزود: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، ۷۲۰ بسته لوازم التحریر به نیت ۷۲۰ شهید دانش آموز، ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید فرهنگی و شهدای کربلا، ۴۱۴ پرس غذای گرم به نیت ۴۱۴ شهید زن، ۱۴۰ بسته مواد پروتئینی و ۷۲۰ بسته بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

اهدای بسته‌های معیشتی و غذای گرم به نیازمندان دزفول

به گفته یاحسن، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، بیش از ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی در قالب بسته‌های معیشتی برای کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه شده است.

با شیوع بیماری کرونا، مقام معظم رهبری دستور تهیه و توزیع کمک های مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب دیده از این بیماری و نیازمندان و خانواده های بی بضاعت از سوی دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی و مردمی صادر شد و از همان ابتدا بسیاری از ادارات، سازمان ها و ... برپایی مراحل مختلف و مستمر رزمایش توزیع بسته های غذایی، بهداشتی و فرهنگی در قالب کمک های مومنانه را آغاز کردند و همچنان این حرکت جهادی ادامه دارد.

اهدای بسته‌های معیشتی و غذای گرم به نیازمندان دزفول

اهدای بسته‌های معیشتی و غذای گرم به نیازمندان دزفول

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.