جلسه ستاد مقابله با کرونا  با حضور مسئولان شهر صیدون برگزار شد

 فرماندار باغملک از برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهر صیدون خبر داد.

محمد نجاتی پور فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان باغملک در حاشیه نشست با مسئولان شهر صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از همراهی مردم و زحمات همه مسئولان این شهر که در ۹ ماه گذشته در مبارزه با ویروس کرونا تلاش کردند، گفت: با همکاری جمعی، تلاش همگانی و مستمر می‌توان بر این بیماری  فائق آمد.

او با بیان اینکه در وضعیت نارنجی و پر خطر کرونا قرار داریم، افزود: در این شرایط سخت لازم است تصمیمات ابلاغ شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را دقیق‌تر اجرا کنیم که تعطیلی اصناف سطح ۳ و ۴، غیر حضوری شدن کلیه فعالیت‌های آموزشی، ممنوعیت برگزاری تجمعات و گردهمایی‌ها و فعالیت ۵۰ درصدی ادارات و ...  از جمله محدودیت های کرونایی در شهر صیدون هستند.

نجاتی پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان، تجمع مردم در مراسم ترحیم و جشن است، تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های فاتحه خوانی و عروسی، در شرایط کنونی سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار باغملک درپایان اظهار داشت: راهی جز تلاش، اطلاع‌رسانی، مراقبت و رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی نداریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم از شیوع بیشتر کرونا ویروس جلوگیری کنیم.

در این جلسه که مجموعه اداری، مسئول دفتر نماینده مجلس، دهیاران، برخی شورا‌ها و سمن‌ها حضور داشتند، سپاس زاده بخشدار صیدون گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه‌های در حال اجرا و مشکلات مرتبط با بیماری کرونا و بهداشت و درمان این شهر را ارائه داد و در ادامه مسئول بسیج این شهر، برخی دهیاران و سمن‌ها دیدگاه‌ها، راهکار‌ها و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در مبارزه با این بیماری منحوس اعلام کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.