رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه کاراته در کرمانشاه برگزار شد

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : به مناسبت هفته بسیج رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه کاراته در خانه کاراته کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : طی چندین ماهی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، حوزه مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

او با بیان اینکه در این مدت اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها و بویژه خانواده‌های کم درآمد دچار مشکل شده، گفت : در حوزه ورزش هم برخی از مربیانی که تنها از این راه ارتزاق می‌کردند، خصوصا مربیانی رشته‌های پر برخورد که در ۹ ماه گذشته غیرفعال بوده اند، گرفتار مشکلات مالی زیادی شده‌اند.

رئیس هیات کاراته استان افزود: در این راستا، فدراسیون کاراته نیز در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب پذیر در ایام شیوع کرونا، برنامه رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه کاراته را در دستورکار قرار داده است.

او افزود: در این برنامه خیرخواهانه که همزمان با فدراسیون در کرمانشاه و تعدادی دیگر از استان‌های کشور برگزار می‌شود، بسته‌های معیشتی برای تعدادی از مربیان و خانواده‌های کاراته کا‌های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا تهیه شده و به آن‌ها اهداء خواهد شد.

نصراللهی ادامه داد: در مرحله اول در کرمانشاه حدود ۵۰ بسته معیشتی تدارک دیده‌ایم تا به مربیان و ورزشکاران آسیب دیده خانواده کاراته استان اهداء کنیم.

او گفت: در صورتی که بتوانیم اسپانسری جذب کنیم، این برنامه را ادامه خواهیم داد تا به مربیان و ورزشکاران بیشتری کمک کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار