وحدت و همدلی مردم در اجرای محدودیت‌ها و تعطیلی صنوف

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردم و مسئولان کنگاور در اجرای محدودیت‌ها و تعطیلی صنوف قابل تقدیر است، گفت : کار جهادی و عملیاتی منجر به موفقیت خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نصرت الله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت : با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها، مردم و بازاریان شهرستان کنگاور در اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های جدید کرونایی همراهی و همکاری خوبی داشته اند.

او گفت : از همراهی بسیار خوب مردم کنگاور در اجرای مصوبات ستاد از جمله تعطیلی صنوف و بازاریان و از پای کار بودن عوامل و دست اندرکاران ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا اعم از نیرو‌های دولتی و غیردولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه و دیگر ادارات و نهاد‌های مرتبط تقدیر و تشکر می‌کنم.

او با اشاره به اتمام فعالیت‌های کشاورزی و محتمل بودن دورهمی‌های خانوادگی، افزود: تیم‌هایی به عنوان بازرس و به صورت محسوس و نامحسوس رفتار مشاغل پرخطر را رصد می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه باید باور و پندار مردم به ویروس کرونا واقعی شود، افزود: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها به تنهایی برای کنترل بیماری کافی نیست و مردم باید نوع نگاه و سبک زندگی خود را تغییر دهند.

فرماندار کنگاور با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در این شهرستان متناسب با روند و وضعیت بیماری کووید ۱۹ از اول آذرماه اظهار داشت: اجرای این طرح در واقع مرحله جدیدی از مسوولیت‌پذیری اجتماعی آحاد شهروندان است که مردم کنگاور طی چند روز اخیر همکاری بسیار خوبی داشته اند.

فرزاد الماسی به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی باهدف کنترل بیماری کووید ۱۹به شیوه محله و خانواده محور و برگزاری سه جلسه در این خصوص در کنگاور خبر داد و گفت: نتایج این طرح به قطع زنجیره انتقال ویروس، افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کاهش بستری، کاهش مرگ و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر کمک کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار