بستری بودن ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ گفت: هم اکنون از ۳۵ بیمار مشکوک به کرونای بستری شده در شهرستان، تست کرونای ۲۵ بیمار مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدوی، فرماندار کبودراهنگ در ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان کبورداهنگ ۵۳۳ نفر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان بستری شده اند که هم اکنون ۲۵ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان شهرستان بستری هستند.

او با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسیده است اظهار داشت: طی بازدید از اصناف و بانک‌ها به یکی از بانک‌ها که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد اخطار داده شد و درصورت رعایت نکردن شیوه نامه‌ها این بانک پلمب خواهد شد.

مهدوی ادامه داد: بیشترین مبتلایان شهرستان در میهمانی ها ، عروسی و تجمعات به ویروس کرونا مبتلا شده اند و برای جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی در خانه‌ها تا یک ماه آینده هیچ خطبه عقدی در شهرستان خوانده نمی‌شود و کسانی که به برگزاری عروسی اقدام کنند تا یک هفته همه خدمات مانند برق و گاز و آب وتلفن خانه فرد قطع خواهد شد.

فرماندار کبودراهنگ ادامه داد: با اجرای طرح محدودیت تردد خودرو‌ها در این شهرستان ۲۳ خودرو در دو روز اول اعمال محدودیت جریمه یک میلیونی شدند و برای تردد در ساعات منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ۳۱ خودرو اعمال قانون شده اند.

فرماندار کبودراهنگ اظهار داشت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی مرکز بهداشت مبتلایان در روستا‌ها بیشتر است و متاسفانه این بیماران برای درمان دیر به مراکز مراجعه می‌کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه دراین شهرستان نیازمند کیت‌های آزمایشگاهی تست pcr هستیم، بیان کرد: در مراکز بهداشت دو بخش شیرین سو و گل تپه هم ایستگاه تست کرونا راه اندازی شده است که توانایی نمونه گیری از ۳۰ نفر درروز را برای تست کرونا دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار