دورهمی خانوادگی مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: دورهمی خانوادگی مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصری، فرماندار نهاوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: دورهمی‌های خانوادگی مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا با بیش از ۷۰ درصد عامل شیوع در بین شهروندان این شهرستان است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اجرای طرح‌های محدودیت‌های کرونای در نهاوند افزود: در این زمینه همکاری مردم وکسبه در حد عالی بوده است و از طریق کاهش روابط خانوادگی و حضور در اجتماعات می‌توان شیوع این ویروس را کنترل کرد.

ناصری با اشاره به اینکه بایستی از ظرفیت شورای فر هنگ عمومی برای آگاهی مردمی به ویزه در این روز‌ها بهره برد، افزود: برای قطع دورهمی‌ها که مهمترین عامل انتشار ویروس کرونا است که بایستی قطع آن را به فرهنگی همه گیر تبدیل کنیم.

امام جمعه نهاوند هم گفت: تلاش می‌شود در تاریخ کشور روز ۱۴ آبان یعنی روز سقوط مجسمه شاه خائن در آبان ماه سال ۵۷ به نام نهاوند ثبت ملی شود.

حجت الاسلام مغیثی افزود: بایستی برای آشنا نمودن نسل آینده با رشادت‌های ایثار گران بتوانیم آن حماسه و شور را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

در این شورا مصوب شد تا روز ۱۴ آبان ماه بنام روز نهاوند در تقویم ملی به ثبت برسد و این پیشنهاد به شورای عالی فرهنگی کشور هم اعلام شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار