رصد تردد شبانه به همت تیم های کنترلی پلیس راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از حضور بیش از ۱۴۰ تیم کنترلی در طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بیش از ۱۴۰ تیم کنترلی در سطح استان در راستای اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در سطح شهر‌های استان بکارگیری شدند.

او افزود: بر اساس این طرح تردد خودرو‌ها در سطح شهر‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است و خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی در این خصوص داشتند و تردد هیچ خودرویی در خیابان‌ها و معابر شهری اصفهان به جز اندک تردد‌های ضروری سازمان‌ها و ارگان‌های خدماتی به چشم نمی‌خورد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه اندک رانندگان قانون گریز نیز مورد برخورد قاطع پلیس و دوربین‌ها قرار می‌گیرند اظهار داشت: ثبت تخلف علاوه بر ماموران بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تردد آژانس ها، تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های اینترنتی مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند گفت: پلیس مصمم به اجرای دقیق و کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است و در این خصوص با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کند چرا که همه ما در برابر سلامت جامعه مسئول هستیم و بایستی برای ریشه کن شدن این بیماری دست در دست یکدیگر بگذاریم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.