کاهش ۱۶۰ هزار نفری مسافران اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:تعداد مسافران اتوبوس در اصفهان نسبت به آذرماه سال گذشته که روزانه ۵۳۰ هزار نفر جا به جا شده بودند به روزانه ۱۶۰ هزار نفر کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدعباس روحانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، اظهار کرد: اتوبوس‌رانی اصفهان به دلیل خدمات گسترده و تعاملی که با مردم دارد، همیشه زیر ذره‌بین بوده و باید پاسخگوی نیاز‌ها و سلایق متعدد شهروندان باشد.

او افزود: در حال حاضر بحران کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، مشکلات این نهاد خدمت‌رسان را مضاعف کرده است چرا که از یک سو باید به دلیل رعایت شیوه نامه های ابلاغی و اهمیت حفظ سلامتی مسافران مطابق گذشته خدمات خود را ارائه کند و از سوی دیگر باید با کمبود شدید درآمد و افزایش هزینه‌ها سازگار باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در دور جدید افزایش شیوع ویروس کرونا و در محدودیت‌های اعلام شده، نه تنها از ناوگان فعال این شرکت و زمان سرویس‌دهی کاسته نشده است بلکه ساعت کاری اتوبوس‌ها در برخی خطوط مهم به جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران ارتقا یافته است.

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد جا به جایی روزانه مسافران به ۱۶۰ هزار نفر در روز رسیده است که این تعداد نسبت به جا به جایی مسافر در شهریور و مهر ۹۹ که ۲۳۰ هزار نفر بوده به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته است.

روحانی گفت: تعداد مسافران اتوبوس در این کلانشهر نسبت به آذرماه سال گذشته که روزانه ۵۳۰ هزار نفر جا به جا شده بودند، به روزانه ۱۶۰ هزار نفر کاهش یافته است در حالی که شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به جهت رعایت فاصله هوشمند اجتماعی و اهمیت حفظ سلامتی شهروندان روزانه سه برابر ظرفیت مورد نیاز (تعداد ۷۵۰ دستگاه) اتوبوس در شهر فعال کرده است.

او خاطرنشان کرد: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار