مددجویان نهادهای حمایتی مشمول وام یک میلیونی و بسته معیشتی هستند؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی و بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز اجرای مرحله دوم طرح کمک معیشتی دولت برای حمایت از اقشار کم درآمد و دهک‌های پایین جامعه که در تعطیلی‌های کرونایی متضرر شده‌اند، سوالاتی درباره مشمولان این دو طرح، مطرح شده است.

یکی از سوالات پرتکرار، مشمول بودن مددجویان نهاد‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد است و اینکه آیا این گروه از افراد مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی و بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی هستند یا خیر؟

به همین منظور حامد شمس رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شامل این دو طرح هستند.

وی درباره زنان سرپرست خانوار نیز گفت: تمامی زنان سرپرست خانوار مشمول این طرح نیستند و فقط زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، مشمول این دو طرح هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.خ
۱۳:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
من تحت پوشش کمیته هستم دو دختر دارم با پول پیش ۵۰۰هزارتومن و خونه اجاره ای هنوز هیچ کمکی جز حقوق ۲۸۰تومنی(که جدیدی مقداری افزایش یافته) بهم تعلق نگرفته.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۵:۵۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
با این کمک های طبقه بندی شده شخصیت همه ی مردم را زیر سوال می برید .
می گویند دولت محترم این کمک ها را می خواهد طوری پخش کند که نهاد های نظارتی نتوانند ردی از آن بدست آورند و بعد یک تومن را در سر جمع ده تومن حساب کنند و بقیه پول را به جیب بزنند.
اگر کارگری ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان حقوق می گیردو مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان اجاره ی منزل می دهد و دلش به شغل دومش خوش بود با این وضعیت گرانی و عدم قدرت خرید مردم چگونه زندگی کند ، تازه مثال خوبش را زدم جا دارد حالا که دولت باعث فقیر شدن بخش زیادی از جامعه شده این کمک ها را به همه مردم اعم از بازنشسته و شاغل و مستمری بگیر وووووو پرداخت کند ، شان و حیثیت مردم بدجوری لطمه خورده ، حضرت آقا فرمودند دولت معیشت مردم را در نظر داشته باشد ول مردم نقدینگی جهت خرید اقلام اساسی هم در این شرایط کرونایی و رکود ندارند، به داد مردم برسید ، مردم نجیب ایران بدجوری مورد ظلم داخلی قرار گرفته اند.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۰۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
چند بار کمک دادن به مردم ولی ما که بهزیستی هستیم ندادن این حقوقی که میدن ماه ی ۱۶۰هزار پول دارو ما نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
خب دقیقا بگن کمک معیشتی ۱۰۰ تومنی شامل چه کسانی میشه . همه بفهمن تکلیفشونو . دقیق بگید اقا . اینو نه .اونو اره نیارید مسخره ها . من پدرم کارگر ساختمانی هستش . بیمه تامین اجتماعی میپردازد . مشمول نمیشه ؟ با این فرق گذاشتناتون اه
Iran (Islamic Republic of)
رز
۱۱:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ما نه کمیته هستیم نه بهزیستی پدر مم ۱۵ساله بیماری عصبی داره از هیچ جا هم حمایت نشدیم و حتی پولها و بسته های که دولت میده به ما نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اگر حقوق ثابت ماهی ۱۰۰ هزار تومن کمیته امداده که درست میگین،بهزیستی هم که کلا هیچی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مثلا کارگری که خودش بیمه اش میپردازه هم مشمول نمیشه این طرحا به اونا که واقعااحتیاج دارن نمیرسه مددجویان کمیته وبهزیستی ک حقوق ثابت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ماهی ۱۲۵هزار تومن حقوق مددحویان بهزیستی هستش....ما حاضریم تمام معلولیت مون رو بدیم به شما ها که الحمدالله سالم هستید در عوض سلامتی خودتون رو بدید به ما...۱۲۵هزااارررر تومن هم نوش جونتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
صدبرابرِ مبلغی که به بهزیستی میدن نمایش و شو و تبلیغات میکنند، من یک معلول نخاعی ام با دریافتی بسیار ناچیز و به نوعی توهین آمیز ، با این هزینهایِ سرسام آور با حقوق بهزیستی یک یا دوتا مرغ هم نمیشه خرید ،تازه هزینهای درمان و دارو و غیره که دیگه حرفشو نزنیم بهتره
آخرین اخبار