تفکر بسیجی انقلاب و نظام را زنده نگه داشته است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت : تفکر بسیجی ملت بزرگ ایران اسلامی توانسته انقلاب و نظام را زنده نگه دارد و با اقتدار دستاورد‌های مهم انقلاب که همان وحدت و یکپارچگی بین مردم است را حفظ کند.

تفکر بسیجی انقلاب و نظام را زنده نگه داشته استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پاسدار نوروز اکبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت : به همت تفکر بسیجی در جامعه و با استفاده از تجربه و نقش آفرینی‌های بسیجیان و پاسداران پیشکسوت امروز شاهد الگوپذیری جوانانی با ایمان و مخلص با تفکر بسیجی هستیم که در عرصه‌های مختلف ایفای خدمت کرده و باعث پیشرفت کشور شده اند.

او گفت : استفاده از تجربیات پاسداران و پیشکسوتان سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، می‌تواند ادامه دهنده راه پیشرفت و ترقی در امور مختلف کشور و راهی برای ناکامی و شکست نقشه‌های دشمنان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب افزود: امروز دشمنان از فعالیت‌های پررنگ پیشکسوتان سپاه و نیرو‌های بسیج و استفاده از تفکر بسیجی آنان، در برنامه‌های مهم کشور ما واهمه دارند و آن را دلیلی برای سقوط حکومت ظالمانه خود می‌دانند.

 اکبری افزود: باید همه برای حفظ تفکر بسیجی و انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش کنیم و با این روند، پای کار بودن برای حفظ نظام و انقلاب بر همگان واجب است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.