هدف اصلی دیدار محرمانه بن سلمان و نتانیاهو فاش شد

یک رسانه صهیونیستی به نقل از مقامات سعودی اعلام کرد ریاض در مسئله ادعایی «تهدیدات ایران» به رژیم صهیونیستی اتکا دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، یک رسانه صهیونیست به نقل از مقامات سعودی اعلام کرد موضوع اصلی مورد بحث در دیدار مخفیانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولیعهد عربستان، ایجاد جبهه‌ای علیه دولت جو بایدن بوده است.

روزنامه اسرائیل هیوم به نقل از برخی مقامات سعودی اعلام کرد آن‌ها در عربستان مطمئن هستند که بایدن و افرادش طرحی را برای توافق جدید با ایران آماده کرده اند. مقابله با این اقدام بخش عمده دلیل دیدار سری احتمالا بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان را تشکیل می‌دهد.

مقامات سعودی اعلام کردند ریاض، تل‌آویو را مهمترین متحد خود در موضوع تهدیدات ادعایی ایران می‌داند.

شایان ذکر است نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به همراهی رئیس موساد به عربستان سعودی سفر و در حضور وزیر خارجه آمریکا با محمد بن سلمان دیدار کرده است. اگرچه این دیدار به تائید منابع مختلف رسیده است، نتانیاهو و پمپئو هر دو از اظهارنظر در این باره امتناع کردند.

با تشدید گمانه زنی‌ها در خصوص بازگشت آمریکا به برجام در دولت جو بایدن، مقامات سعودی این روز‌ها به طرح ادعا‌های گزاف و واهی در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران روی آورده اند. از جمله فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی مدعی شد کشورش باید شریک دولت آتی آمریکا در خصوص هر گونه توافق هسته‌ای جدید با ایران باشد. بن فرحان پیشتر با طرح ادعا‌هایی درباره دستیابی ایران به سلاح هسته ای، برای رفتن کشورش به سمت سلاح هسته‌ای بسترسازی کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۰۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یعنی خاک تو سر آل سعود و عربستان که امنیتش رو به اسراییل در حال انقراض گره زده ....
آخرین اخبار