طرح جامع گردشگری زنجان بازنگری می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: ساماندهی و ارتقاء خدمات حوزه گردشگری می‌تواند موجب توسعه پایدار در زنجان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: بازنگری طرح جامع گردشگری در راستای توسعه گردشگری استان زنجان به زودی بعد از تأمین اعتبار آغاز می‌شود که اجرای موفق این طرح علاوه بر به‌روزسانی پتانسیل‌های حوزه گردشگری، فرصت و ظرفیت‌های جدیدی را برای توسعه در زنجان ایجاد خواهد کرد.

او  بااشاره به اینکه با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان زنجان، ساماندهی و ارتقاء خدمات حوزه گردشگری می‌تواند موجب توسعه پایدار در زنجان شود، گفت: تعامل و همکاری تمامی مسئولین در این حوزه امری مهم و مورد تاکید است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان با بیان اینکه بررسی و آسیب‌شناسی طرح‌های گردشگری سال‌های گذشته می‌تواند در اجرای بهینه بازنگری طرح جامع گردشگری استان زنجان موثر واقع شود، افزود: این طرح تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی گردشگری را در بردارد و با توجه به اقلیم، فرهنگ و آداب و رسوم استان زنجان به شناسایی فرصت‌ها و تهدید‌ها می‌پردازد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.