تولید دستگاه ضدعفونی کننده چند فیلتره برای اولین بار در کشور

مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: دستگاه ضد عفونی کننده چند فیلتره تولید شده، یک سیستم هوشمند است که برای اولین بار در کشور توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، توحید الهام دوست مدیرعامل یک شرکت فناور در خصوص دستگاه ضدعفونی کننده چند فیلتره تولید شده، اظهار داشت: این دستگاه یک سیستم هوشمند است که از ترکیب فیلتر‌های هپا، کربن فعال، نیکل حرارت بالا و همچنین از دو تکنولوژی uvc و پلاسما برای اولین بار در کشور توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

او افزود: این دستگاه قادر به دام انداختن ذرات ریز میکروسکوپی با استفاده از فیلتر‌های هپا بوده و بعد از به دام انداختن این ذرات با استفاده از uvc و پلاسما در یک محفظه امن اقدام به ضدعفونی فیلتر‌ها می‌کند.

مدیرعامل این شرکت فناور تصریح کرد: همچنین این دستگاه با استفاده از فیلتر نیکل حرارت بالا می‌تواند میکرو ارگانیسم‌هایی که فیلتر هپا توانایی مهار آن را ندارند، از بین ببرد.

الهام دوست با اشاره به ویژگی‌های خاص این دستگاه که موجب می‌شود تا میکروارگانیسم‌های ریز و ناشناخته توسط آن نابود شوند و محیط عاری از عوامل بیماری زا باشد، بیان کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به توانایی نابود کردن ویروس‌ها و باکتری‌های منتقله از راه هوا، تنظیم هوشمند فعالیت سیستم پلاسما و uvc، دارای پنل الکتریکی برای کنترل آسان دستگاه، قابلیت تغییر قدرت دستگاه نسبت به حجم محیط مورد نظر و قابلیت اندازه گیری عمر فیلتر‌ها و هشدار به کاربر، اشاره کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.