بهره‌برداری از ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی بسیج در بوشهر

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر افتتاح و توزیع کمک‌های مومنانه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و توزیع کمک‌های مومنانه استان بوشهر، همزمان با دیگر نقاط کشور و به صورت تصویری با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

این مراسم در قالب یک ویژه برنامه تلویزیونی به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های استانی سیمای مرکز بوشهر و شبکه‌های سراسری یک، دو و سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

بهره‌برداری از ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی بسیج در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم افتتاح ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی  در این استان، گفت: هزار و ۳۲ گروه جهادی بسیجی در استان بوشهر با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا سازماندهی شده است که طرح‌های عمرانی متعددی  به همت این گروه‌ها تاکنون اجرا شده است.

سردار علی رزمجو افزود: امروز پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، ۳۷۷ طرح مربوط به ساخت ۳۷۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

بهره‌برداری از ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی بسیج در بوشهر

او ادامه داد: سپاه استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰۰ هزار و ۱۵ بسته معیشتی را معادل حدود ۹۴ میلیارد تومان شامل بسته‌های معیشتی و جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر بیان کرد: تشکیل ۴۱۲ صندوق قرض الحسنه با منابع مالی ۲۱ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۳۶۳ هزار ریال از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر است.

دبیر قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه نیز در این مراسم گفت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

بهره‌برداری از ۶۳۶ طرح محرومیت‌زدایی بسیج در بوشهر

سردار سید ضیاءالدین حزنی افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی خود بحث محرومیت‌زدایی، مردم ‌داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی را نیز در سرلوحه کار خود قرار داده است و خود را موظف می‌داند هم مأموریت اصلی و هم این مأموریت خدمت‌رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

او ادامه داد: امروز نه تنها در استان بوشهر بلکه در سراسر کشور افزون بر توزیع کمک‌های مؤمنانه و جهیزیه، ساخت مسکن مددجویی و طرح‌های محرومیت‌زدایی در حال اجرا است.

مشاور فرمانده سپاه اقدامات صورت گرفته را در عرصه محرومیت‌زدایی استان بوشهر، مردم پسند عنوان کرد و از مسئولان سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.