کاهش قیمت مرغ، با توزیع مرغ منجمد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: کاهش جوجه ریزی در اواسط مهرماه به دلیل مشکلات نهاده‌های طیور، موجب افزایش قیمت مرغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین ایراندوست معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: کاهش جوجه ریزی در یک ماه و نیم گذشته  علت اصلی افزایش قیمت مرغ در اصفهان است ، اواسط مهرماه با توجه به مشکلات نهاده‌های طیور ،جوجه ریزی   در کشور انجام نشد و نتیجه آن افزایش قیمت مرغ در روز‌های اخیر است که قابل پیش بینی بود.

او  افزود: اگر چه توزیع نهاده‌های دامی و طیور در استان اصفهان مدیریت شد و واحد‌های مرغداری اصفهان، کمتر دچار نوسانات تولیدی شدند، اما بازار مرغ اصفهان هم از التهابات روانی این افزایش قیمت بی‌نصیب نمانده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اشاره‌ای گذرا به مسائل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان با فروشگاه‌های بزرگ در توزیع مرغ‌های منجمد شده داشت و تصریح کرد: با توجه به اینکه در بهار امسال مازاد تولید مرغ در استان اصفهان به صورت منجمد شده در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان قرار گرفته است نگرانی از توزیع مرغ در استان اصفهان نیست.

او افزود: در آینده نزدیک نابسامانی قیمت مرغ که در اثر شوک روانی حاصل شده است برطرف می‌شود و به تعادل قیمتی در محصول مرغ خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.