سردار کرمی مطرح کرد؛

یگان‌ ویژه ناجا نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان، روسای یگان‌های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپهبد شهید "قاسم سلیمانی" و شهدای ناجا، اظهار کرد: هر چه سطح دانش و آگاهی کارکنان همراه با اخلاق حرفه‌ای ارتقاء یابد، به تبع در مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارآمدتر و در نتیجه باعث بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه با تهدیدات و توطئه‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند؛ بر این اساس در انجام ماموریت‌ها باید هوشیار بود و غفلت در این خصوص از هیچکس قابل قبول نیست و همواره بصیرت و دشمن شناسی باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تأکید بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در یگان‌های ویژه ناجا، تصریح کرد: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند، از این رو یگان ویژه باید در تمامی زمینه‌ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تأکید بر اینکه پایه و اساس مأموریت‌ها و فعالیت‌های یگان ویژه آموزش است، تصریح کرد: آموزش و توجه به آن باید ارتقاء پیدا کند و نباید از آن غفلت کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه نگاه ما زیربنایی است و عملکرد ما باید در کار نمود پیدا کند، خاطرنشان کرد: ارتقای هوش سازمانی، استفاده از ابزار‌های مدیریتی الکترونیکی و پایش نیرو‌ها توسط فرماندهان حین اجرای آزمایش یگانی موجب ضابطه مندی کارکنان می‌شود که یکی از اهداف مهم این ماموریت است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار