جریمه کرونایی یک هزار خودرو در شهر‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از جریمه کرونایی بیش از یک هزار خودرو در شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت تردد در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی از روز شنبه اول آذرماه در استان به اجرا درآمد.

او از اجرای این طرح در ۵۶ نقطه از مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در مازندران شهرستان‌های "آمل، بهشهر و ساری" دارای وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها دارای وضعیت نارنجی هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون بیش از ۷ هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی شهر‌های استان برگشت داده شدند، گفت: طی این مدت بیش از یک هزار خودرو به دلیل نقض قوانین و مقررات مربوط به محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید:

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها شامل خودرو‌های امدادی و درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر نمی‌شود، افزود: ممنوعیت‌های تعیین شده برای کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت آن‌ها با محل کار آن‌ها در یک نقطه قرار ندارد، هموطنانی که نوبت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه زمان حضور در موعد مقرر تعیین شده هستند با ارائه مدارک مثبته شامل نخواهد شد.

سردار میرزایی همچنین از اعمال محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در شهر‌ها خبر داد و گفت: پلیس راهور با استفاده از دوربین‌های پایش تصویری نسبت به نظارت و کنترل شهر‌ها اقدام و در صورت مشاهده خودرو‌ها نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران از سایر خودرو‌هایی که دارای ممنوعیت تردد نیستند، خواست: برای تردد در شهر‌های فاقد کنارگذر و یا کمربندی از معابر شهری که برای این منظور در نظر گرفته شده، بدون هرگونه توقف در طول مسیر اقدام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار