ممنوع شدن خروج مرغ زنده بدون مجوز از سلسله

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: خروج مرغ زنده از این شهرستان بدون مجوز دامپزشکی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، افشین ترکارانی سرپرست فرمانداری سلسله روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: قیمت مرغ گرم در روز‌های اخیر افزایش یافت که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته توسط اعضای تنظیم بازار و کارشناسان، مشخص شده مشکل اصلی در سطح واسطه‌ها است.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای تثبیت قیمت مرغ در سطح استان افزود: به تبع آن کارگروهی نیز در شهرستان با حضور سپاه تشکیل و نظارت بر واحد‌های مرغداری فعال تشدید شد.

سرپرست فرمانداری سلسله تاکید کرد: تناژ و قیمت مرغ تحویلی از مزرعه تا کشتارگاه و مراکز عرضه باید مشخص و اولویت توزیع مرغ منجمد نیز باید با شهرستان سلسله باشد.

تراکارانی تصریح کرد: منطقی نیست در شرایطی که مرغ به میزان مورد نیاز در مرغداری‌های شهرستان موجود است از شهر‌های دیگر وارد شود و قیمت آن به دلیل هزینه‌های حمل و نقل افزایش یابد.

او ادامه داد: مردم نباید برای دریافت کالا‌های اساسی با مشکل مواجه شوند بنابراین تمامی اعضای ستاد تنظیم بازار باید با محوریت جهاد کشاورزی فعال باشند و نظارت‌های مستمر بر بازار شهرستان تشدید شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار