مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

بسیج فرهنگ اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام موسوی گفت: بسیج فرهنگ اسلام و انقلاب است و در واقع بسیج همانند درخت تنومندی است که از تک تک مردم جامعه تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و با اشاره به اینکه بسیج با گستره فعالیت‌های متعدد و عظیم در عرصه‌های مختلف شکل گرفته و میان همه توده‌ها جایگاه خاصی دارد گفت: بسیج باید تکیه گاه مسئولین نظام برای خدمت بهتر به آحاد جامعه باشد و برای مردم جامعه ارزش فراوانی قائل باشد و امروز نیز شاهد هستیم که بسیج در همه عرصه‌های خدمت رسانی به مردم در صحنه حضور دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بسیج را نمونه بزرگی از فرهنگ مواسات و همدلی عنوان کردوافزود: مواسات در واقع به معنای این است که ما انسان‌ها تمامی زندگی خود را برای حمایت و کمک رسانی به یکدیگر هزینه کنیم و لذا بسیج همه هزینه‌ها را از اول انقلاب تا کنون انجام داده است و نمونه بزرگی از مواسات است.

او با بیان اینکه بسیج در واقع به معنای سازماندهی عمومی همه آحاد جامعه اسلامی برای یاری و کمک رساندن به حاکمیت نظام و مردم است اضافه کرد: یکی از بهترین و ماندگار‌ترین هنر‌های امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی نهادینه کردن فرهنگ بسیج بوده است که در فرهنگ بسیج همه به یکدیگر توجه دارند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
هفته بسیج مبارک بسیج عشق است دورد خدا به رزمندگان قدر رزمندگان را بدانید تا زمانکه بسیج باشد دشمن هرگز نمی تواند کاری انجام دهد بسیج ارتش لشکر مخلس خدا هستن دورد خدا به بسیج مردمی؟
آخرین اخبار