فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

عودت بیش از ۳ هزار خودرو به شهر‌های مبدا در مبادی ورودی استان ایلام

سردار یاری گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، ۳ هزار و ۱۰۰ خودرو توسط مأموران پلیس به شهر‌های مبدأ برگشت داده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: همزمان با اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور ، اقدامات درون سازمانی از جمله توزیع مواد ضدعفونی کننده ، ماسک ، دستکش و دیگر اقدامات برای کاهش زنجیره کرونا در محیط‌های انتظامی انجام شد.

او با بیان اینکه کلیه تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی ها، پاسگاه‌های پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی و خروجی و سطح شهر‌های استان کنترل و رصد می‌شوند، افزود: در همین راستا با گذشت ۴ روز از اجرای این طرح ، ۳ هزار و ۱۰۰ خودرو از ۷ نقطه ورودی استان برگشت و ۱۵۰۰ خودرو اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: اجرای طرح محدودیت تردد خودرو‌ها از تاریخ یکم لغایت ۱۴ آذر ماه امسال و طی ۲ مرحله در حال اجرا است.

 یاری مطرح کرد: تمام محورها ، مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل دقیق و مستمر پلیس قرار دارد و در سطح شهر‌ها نیز نظارت بر استفاده از ماسک توسط سرنشینان خودرو‌ها توسط ماموران پلیس راهور و دوربین‌های کنترل ترافیک انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه طرح کنترل وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال اجرا است، ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در ورودی و خروجی شهرستان بنا بر تشخیص کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی ، وسیله نقلیه و افراد مشکوک جهت انجام آزمایشات مربوطه و ضدعفونی به مرکز درمانی مشخص شده هدایت می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در محور‌های ورودی و خروجی مرکز استان تیم‌های پلیس راه و پلیس راهور برای نظارت بر تردد‌ها حضور مستمر دارند، گفت: تعداد ۲۷ دوربین ثبت تخلفات رانندگی نیز در محور‌های مواصلاتی سطح استان ، به صورت شبانه روزی فعال هستند و خودرو‌های متخلف توسط این دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون می‌شوند.

او افزود: انتظاری که از مردم می‌رود این است که خود را موظف به رعایت نکات بهداشتی کرده و از برگزاری هر گونه مراسم تجمع از جمله عروسی در خانه باغ ها ، پارکینگ‌ها و همچنین مجالس ختم و آرامستان‌ها برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.