طلاب بسیجی، پیشگام در خدمت رسانی به مردم

معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد از فعالیت های تبلیغی، جهادی، فرهنگی و آموزشی طلاب این حوزه علمیه برای خدمت به اقشار مختلف جامعه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی غلامی معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در سال ۱۳۹۰ گروه جهادی تبلیغی صالحین راه اندازی کردیم که این گروه با ۱۶ برنامه جهادی مختلف به مناطق محروم و صعب العبور استان چهارمحل اعزام می‌شوند. اعزام‌ها در دو دسته تبلیغی و عمرانی در این مناطق انجام می‌شود.

او ادامه داد: از برنامه‌های دیگر می‌توان به فعالیت ویژه مبلغان این حوزه علمیه در چهل مسجد اشاره کرد که تحت عنوان " فراغت تابستانه" برای بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز مقاطع مختلف برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اجرا شده است.


معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه تمام ۲۵۰ مدرسه شرستان امام جماعت ظهر داشتند گفت:  یک برنامه مهم دیگر برگزاری مسایقات چهل حدیث، چهل آیه و چهل مسیله شرعی با تیراژ حدود ۲۵ هزار جزوه چهل حدیث متناسب برای مقاطع مختلف تحصیلی طراحی شده این چهل حدیث‌ها به عنوان مسابقه حفظ بین دانش آموزان توزیع و در حدود ۵۰۰ برتر مسابقات از حوزه علمیه هدیه دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام مهدی غلامی افزود: فعالیت دیگر برگزاری جشن تکلیف در مقاطع هشتم مدارس پسرانه با امار ۲۰۰۰ نفر دانش اموز از میان ۳۴ مدرسه شهرستان بوده است.

او گفت: در ایام کرونا فعالیت را در فضای مجازی آغاز کردیم روحانیون ما در کانال‌های مجازی با دانش آموزان مدارس در ارتباط هستند ، علاوه بر این با تشکیل ستاد مقابله با کرونا در اهدای کمک های مونانه هم با ذبح ۲۵ راس گوسفند فعال بودیم و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار