اهدای جهیزیه و بسته‌های کمک آموزشی در عجب‌شیر

۶ سری جهیزیه به نوعروسان و ۲۱ دستگاه گوشی همراه و ۲۰۰ بسته کمک آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند عجب‌شیری اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شاه محمدپور فرمانده سپاه عجب شیر  در مراسم اهدای  جهیزیه گفت: برای تهیه ۶ سری جهیزیه ۱۵۰ میلیون تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهدا شد.

 شاه محمدپور افزود: این اقلام با همکاری خیرین و بسیج خواهران تحت عنوان محله مهربانی تهیه و به نو عروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

او با بیان اینکه برای هر سری از این جهیزیه‌ها حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه شده است افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، فرش، تلویزیون، اجاق گاز، پتو، سرویس آشپزخانه، بوفه و سایر وسایل مورد نیاز برای زندگی مشترک است.

او با اشاره به اینکه اهدای کمک‌های خیرین نقش مهمی در تامین جهیزیه برای نو عروس‌های نیازمند زیر پوشش نهاد‌های حمایتی دارد، از خیران و نیکوکاران خواست در این شرایط کرونایی احسان و کمک خود را در قالب تهیه جهیزیه هدیه کنند.

 ممقانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر نیز گفت:با کمک خیرین در راستای کمک مومنانه به ۲۱ دانش آموزان نیازمند در راستای بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی گوشی هوشمند اهدا شد.

 ممقانی افزود: تاکنون ۴۱ دستگاه گوشی توسط فرهنگیان و خیرین به دانش آموزان فاقد گوشی اهدا شده تا از آموزش بی بهره نمانند و همگام با دیگر همکلاسی هایشان بتوانند آموزش‌های لازم را از طریق فضای مجازی در پیام رسان شاد دنبال کنند.

او افزود: همچنین در راستای کمک مومنانه و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و استفاده دانش آموزان از فناوری‌ها برای حضور در کلاس‌های مجازی، مدیریت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی الغدیر، ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ عدد کیف دانش آموزی به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان اهدا کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار