قیمت مرغ از فردا ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم مرغ بر اساس مصوبه کارگروه تنطیم بازار مازندران از فردا ۲۵ هزار تومان به دست مصرف کننده باید برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رمضانی رئیس انجمن همیاری کشتارگاه های صنعتی طیور مازندران گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنطیم بازار مازندران امروز مصوب و مقرر شد مرغداران هر کیلوگرم مرغ زنده را ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل کشتارگاه‌ها دهند.

او افزود: بر اساس این تصمیم واحد‌های کشتارگاهی طیور مازندران نیز موظف شدند هر کیلوگرم مرغ را ۲۵ هزار تومان به دست مصرف کننده برسانند.

رمضانی ادامه داد: مرغداران مازندرانی از امشب روزانه ۲۰۰ تن مرغ به کشتارگاه‌های استان تحویل خواهند داد تا پس از کشتار روانه بازار شود.

حسن زاده مدیر عامل اتحادیه مرغداران مازندران نیز با بیان اینکه صنعت مرغداری با توجه به شرائط موجود باید وظیفه خود در قبال مصرف کننده را ادا کند گفت:به تعاونی‌های شهرستان‌ها به صورت مکتوب اعلام شد که هر کیلوگرم مرغ زنده را از امشب با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان درب مرغداری تحویل کشتارگاه‌ها دهند و وجه آن را به صورت نقد دریافت کنند.

او نیاز روزانه استان به مرغ را ۱۹۰ تا ۲۰۰ تن اعلام و ابراز امیدواری کرد با این اقدام در این شرایط می‌توان تا ۵۰ درصد مرغ مورد نیاز استان را تامین کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
چراقیمتهااینقدربالارفته پس چی بایدخوردماکه پول گوشت قرمزواردک ونداشتیم بخوریم ازاین به بعدمرغ هم نخوریم چرامملکتمون داره اینطوری میشه چرا رحم نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
بزک‌نمیر‌بهار‌میاد‌وعده‌الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
نمی خریم با این گرونی وقتی نظارت نیست بعد 25 ارزونه