لزوم اصلاح قیمت شن و ماسه

قیمت فعلی شن و ماسه در مازندران غیرمنطقی است و نیاز به اصلاح دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران با بیان اینکه قیمت فعلی شن و ماسه مورد قبول مردم و حتی معدن داران نیست، افزود: باید برای تعیین قیمت واقعی شن و ماسه سازو کاری جدید طراحی کرد.

او افزود: قیمت هر تن ماسه در درب معادن بر اساس مصوبه و اصلاح قیمتی که اخیرا انجام شد ۵۴ هزار تومان است که با یک کرایه حمل معقول و منطقی باید به دست مصرف کننده برسد.

استاندار مازندران افزود: متاسفانه در برخی شهر‌ها هر تن ماسه از ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که این قیمت مورد اعتراض مردم است.

حسین زادگان ادامه داد: قیمت غیر منطقی شن و ماسه مشکل خاص مناطق غرب مازندران نیست بلکه مردم مناطق مرکزی که معادن شن و ماسه در نزدیکی آن‌ها وجود دارد نیز از افزایش قیمت‌ها شاکی هستند.

او افزود: به طور مثال هر تن ماسه که از معادن خطیرکوه برداشت می‌شود در ساری ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که کرایه حمل آن مطقی نیست.

استاندار مازندران از ادارات مرتبط مانند صنعت معدن تجارت، راهداری و حمل و نقل، تعزیرات و فرمانداری‌ها خواست هرکدام حوزه تحت مسئولیت خود را برای رسیدن به قیمت منطقی شن و ماسه کنترل کنند

حسین زادگان با بیان اینکه فرمول تن کیلومتر برای محاسبه کرایه حمل شن و ماسه منطقی نیست، گفت: قیمت منطقی شن و ماسه با توجه به فاصله هر شهر با معادن همان منطقه باید احصا و بر اساس آن محاسبه شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار