رفع مشکلات کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مشکلات پرسنل گیت های منطقه آزاد اروند با عقد قرارداد جدید رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سروش شریفی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: متاسفانه پیمانکار قبلی گیت‌های منطقه آزاد اروند در پرداخت حقوق به کارکنان و پرسنل تحت پوشش خود با مشکل مواجه شد که این مشکل اعتراض پرسنل و کارکنان را به همراه داشت.

او افزود: رفع مشکل پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند در اولویت معاونت‌های توسعه مدیریت همچنین توسعه کسب و کار‌ها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پس از بررسی و برگزاری نشست های  متعدد، سازمان منطقه آزاد اروند با یکی از کارشناسان خبره روابط کار کشور با بیش از ۴۰ سال تجربه کار به این نتیجه رسیدیم که قرارداد پیمانکار فعلی فسخ و قرارداد جدید با پیمانکار جدید منعقد شود.

شریفی بیان کرد: در این نشست ها نیز نمایندگان کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند حضور داشتند، خواسته‌های آنان نیز در چارچوب قانون مورد بررسی قرار گرفت.

او تعداد کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند را ۱۲۹ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: در این نشست ها  مبلغ قرارداد‌ها بررسی و با توجه به مقررات مندرج در قانون کار و تامین اجتماعی کشور به نتیجه لازم دست یافتیم و بزودی آن را به اجرا خواهیم گذاشت.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: کارکنان حاضر در منطقه آزاد اروند به عنوان سرمایه‌های حیاتی منطقه، پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی هستند و از این حیث جایگاه ویژه‌ای در سازندگی و تحول منطقه دارند.

شریفی گفت: کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند همانند کارکنان سایر بخش‌های دیگر همیشه از اقشار مهم و تاثیرگذار منطقه به شمار رفته و همانند دیگر کارکنان، کرامت آن‌ها مورد توجه قرار گرفته و محفوظ می‌ماند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.