تارتار: ذوب آهن از داوری متضرر شده، اما ما گناهی نداریم/ برای پیروزی به اصفهان آمده ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ذوب آهن در بازی‌های قبلی از اشتباهات داوری متضرر شده، اما نباید اشتباه را با اشتباه جبران کرد، زیرا ما گناهی نداریم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی برگزار شود و ما با دست پر اصفهان را ترک کنیم.

تارتار درباره نگرانی‌هایی که از اشتباهات داوری وجود دارد گفت: وقتی عازم اصفهان بودیم، برخی‌ها به دلیل اشتباهات فاحش داوری در بازی‌های قبلی ذوب آهن نگران ما بودند، اما باید بگویم که داوران ما سالم هستند. گروه داوری فردا متشکل از داوران پاکی است و من از مهدوی و تیم او شناخت خوبی دارم و خیالم از این بابت راحت است.

سرمربی پیکان در ادامه عنوان کرد: درست است که ذوب آهن در بازی‌های قبلی از اشتباهات داوری متضرر شده، اما ما تقصیری نداریم و نباید اشتباه را با اشتباه جبران کرد.

او در خصوص کناره گیری از هدایت پیکان گفت‌: روز گذشته حرف هایم را زدم. فرصت نداریم و تا می‌خواهیم تمرینات تاکتیکی را دنبال کنیم، بازی بعدی فرا می‌رسد. در لیگ امسال جنگ نابرابر است، زیرا برخی تیم‌ها بودجه خوبی داشتند و به خوبی یارگیری کردند، اما تیم‌هایی مانند پیکان محدودیت داشتند و نتوانستند خوب یارگیری کنند. البته ما بازیکنان خوبی داریم، اما تعدادشان محدود است.

تارتار افزود: برای جدا شدن صحبت کردم، اما باشگاه استعفای من را نپذیرفت و به همین دلیل با تمام وجود به کارمان ادامه می‌دهیم. با بازیکنان صحبت کردم و به آن‌ها گفتم باید آن قدر سختی بکشیم تا نقاط ضعف مان را پوشش دهیم.


بیشتر بخوانید:

مخالفت رسمی هیئت مدیره پیکان با استعفای تارتار


سرمربی پیکان درباره بازی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ۲ بازی قبلی ذوب آهن را آنالیز کردیم. آن‌ها در یک بازی ۱۰ نفره بودند و نمی‌شد آن را ملاک قرار داد. ذوب آهن بودجه خوبی داشت و بازیکنان باکیفیتی جذب کرد. ذوب آهن ساختار قوی دارد و کار ما سخت است. مهم است که دست خالی اصفهان را ترک نکنیم و برای ۳ امتیاز به مصاف ذوب آهن می‌رویم. شرایط ما در جدول بهتر از ذوب آهن است و کیفیت بازیکنان ما کمتر از بازیکنان حریف نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار