ثبت یک رکورد برای اسنوکر باز مشهور

"استوارت بینگهام" اسنوکر باز مشهور انگلیسی در رقابت‌های قهرمانی انگلیس موفق شد هفتمین بریک ۱۴۷ امتیازی دوران حرفه‌ای خود را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس عصر امروز (چهارشنبه) "استوارت بینگهام" مرد شماره ۱۱ دنیای اسنوکر به مصاف "زک سورتی" رفت که در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی دور دوم این رقابت‌ها شد.

نکته ویژه این بازی ثبت بریک ۱۴۷ امتیازی برای بینگهام در فریم ششم بازی بود. او با این رکورد موفق شد هفتمین بریک ۱۴۷ امتیازی دوران حرفه‌ای خود را ثبت کند.

این اتفاق از رکورد‌های نادر رشته اسنوکر است و زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکن پس از پاکت کردن هر توپ قرمز، یک توپ مشکی را پاکت کند.

بینگهام در فریم هشتم هم نمایش فوق العاده‌ای داشت و بریک ۱۴۰ امتیازی ثبت کرد تا آمادگی بالای خود را به رخ حریفان بکشد.

شب گذشته "کایرن ویلسون" هم موفق به ثبت بریک ۱۴۷ امتیازی شد.

به رکورد دار بیشترین بریک این رقابت‌ها مبلغ ۱۵ هزار پوند داده می‌شود و تا به حال ۲ اسنوکر باز رکورد‌هایی را ثبت کرده اند که هیچ کسی نمی‌تواند رکورد آن‌ها را بشکند. در صورتی که فرد دیگر با آن‌ها شریک نشود، مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ پوند به هر کدام تعلق خواهد گرفت.

این رقابت‌ها باید در شهر "یورک" انگلیس برگزار می‌شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، سالن مارشال آرنای میلتون کینز میزبان آن است.

به فاتح مسابقات قهرمانی انگلیس مبلغ ۲۰۰ هزار پوند پاداش داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار