نیکزاد در گفت‌و‌گوی مشروح با باشگاه خبرنگاران جوان:

دژپسند روز قیامت باید پاسخگو باشد/ خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان در تهران شرم‌آور است!

نایب رئیس دوم نخستین سال مجلس یازدهم درباره مدیریت بهای فولاد، مشکلات کشت‌وصنعت هفت تپه و مسکن مهر گفت.

علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر قیمت محصولات فولادی و برگزاری نشست‌های متعدد برای مدیریت بهای آن گفت: قیمت فولاد در دنیا با وجود اقتصاد آزاد از ایران که بهای انرژی کمتری هم دارد، ارزانتر است.

او تأکید کرد: وزیر صمت باید جلوی دلالان و رانت خواران حوزه فولاد را بگیرد، معتقدم اگر فولاد و ورق صادر شود و ارز حاصل از فروش آن را هم به کشور آوردند، تحمل گرانی‌اش را به جان می‌خریم!

نیکزاد با یادآوری اینکه رزم حسینی وزیر صمت اعلام کرد قیمت فولاد را به زیر ۱۰ هزار تومان می‌آوریم، بیان کرد: پیش‌تر، در پی افزایش قیمت فولاد، تماس‌هایی از سوی مردم گرفته می‌شد و از نبود امکان فعالیت پروژه‌ها ابراز نگرانی می‌کردند؛ با اسلامی وزیر راه‌و‌شهرسازی تماس گرفتم تا موضوع را جویا شوم که پاسخ داد نمی‌دانم و باید از وزیر صمت بپرسم، وزیر صمت هم مانند وزیر راه‌ و شهرسازی پاسخ داد و البته بیان کرد مسئله را از دژپسند، وزیر اقتصاد پیگیری کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشم درباره بهای فولاد اظهار کرد که هرچه در بورس برود، ارزان خواهد شد، اما به او گفتم که این محصول گران شده است! دژپسند هم برای بررسی همین مسئله مدیر کالای بورس ایران را ساعت ۳ بعدازظهر آن روز فرستاد. در نشستی که داشتیم، مدیر کالای بورس توضیح داد محصول فولادی را ۲۰ درصد بیشتر در بورس ارائه نمی‌کنند و پس از کشف قیمت، به صورت آزاد می‌فروشند؛ حال چه کسی باید به این موضوع نظارت کند؟

دژپسند روز قیامت باید پاسخگو باشد/خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان در تهران شرم‌آور است!/مسکن مهر پرند و پردیس را سیاسی کردند

دژپسند باید روز قیامت پاسخگو باشد

او با اشاره به سفر نظارتی سه تن از نمایندگان پارلمان به محل کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در خوزستان گفت: بر ۴ موضوع در بررسی‌ها تأکید شد که به استاندار خوزستان و مسئولان اعلام کردیم؛ لزوم کاشت در ۳ هزار هکتار برای برداشت محصول کافی، ضرورت فراهم کردن بیمه تأمین اجتماعی کارگران، جلوگیری از پرداخت نشدن حقوق کارگران بیش از یک ماه و خلع ید از مالک که این مورد بر اساس گزارش وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات الزامی است.

نیکزاد با بیان اینکه ۲ دستگاه دولتی حاضر به تملک هفت تپه شدند، تصریح کرد: وزیر اقتصاد به هیئت داوری در این زمینه خلع ید مالک کشت و صنعت هفت تپه نامه‌ای نوشته است و انتظار داریم این هیئت با توجه به نظر دستگاه‌های نظارتی و بررسی‌ها اهلیت مالک را مانند کشت و صنعت مغان رد کند و خلع ید اتفاق بیفتد.

او یادآور شد: چرا علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را پس از چند کار انقلابی برکنار کردند؟ وزیر اقتصاد هم در روز قیامت و هم در حضور نمایندگان مردم باید در این باره پاسخ دهد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این گفته را که «عزل رئیس سازمان خصوصی‌سازی با استعفای خودش بوده است» اصلاً نمی‌پذیریم.

دژپسند روز قیامت باید پاسخگو باشد/خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان در تهران شرم‌آور است!/مسکن مهر پرند و پردیس را سیاسی کردند

اطلاعات غلطی درباره مسکن به رئیس جمهور داده‌اند/ خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان در تهران شرم‌آور است!

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور اطلاعات غلطی درباره مسکن داده‌اند، گفت: دولت ایشان ۶ سال از عمرش را در زمینه مسکن تباه کرد و تا زمانیکه رئیس جمهور به اصطلاح پای کار نیاید، شورای عالی مسکن را تشکیل ندهد و ۱۵ روز یکبار جلسه‌اش برگزار نکند و البته مسکن را اولویت نداند، نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

نیکزاد درباره ظرفیت شهرسازی در کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران ۱۶۵ میلیون هکتار وسعت دارد و مجموع وسعت کل شهر‌های کشور ۳۳ میلیون هکتار هم نمی‌شود، یعنی حدود ۲۰ درصد وسعت کشور زیر ساخت و ساز شهری رفته است.

او یادآور شد: سرعت اجرای طرح اقدام ملی مسکن هم باید بیش از این باشد، مسکن نیروی کار وارداتی و وابستگی نمی‌خواهد و کاملاً موضوعی داخلی است.


بیشتر بخوانید


نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور انبوه‌سازان و پیمانکاران و البته فراهم کردن تسهیلات از سوی دولت برای ساخت مسکن لازم است؛ یک زمان در اسلامشهر مدارس سه شیفته شده بود، فکر کردم زادِ ولد افزایش داشته است! از مسئولان پیگیری کردم که پاسخ دادند بحث زادِ ولد نیست، کسانی که در تهران نتوانستند خانه اجاره کنند، به اسلامشهر و پرند آمده‌اند.

این نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: دو و نیم میلیون خانه خالی وجود دارد، اما این تعداد خانه لوکس است و عامه مردم و جوانان نمی‌توانند آن را خریداری کنند، خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان در تهران شرم‌آور است! طرح دوفوریتی تأمین مسکن به زودی برای بررسی به صحن می‌آید و هر سال باید حداقل یک میلیون واحد مسکن تولید شود که ۲۰۰ هزار واحد در روستا، حدود ۲۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و بقیه در مناطق دیگر است.

دژپسند روز قیامت باید پاسخگو باشد/خانه متری ۱۵۰ میلیون تومان در تهران شرم‌آور است!/مسکن مهر پرند و پردیس را سیاسی کردند

 ۱۸ شهر جدید در زمان آخوندی مکان‌یابی شد/ مسکن مهر پرند و پردیس را سیاسی کردند

نیکزاد در پاسخ به اینکه جانمایی واحد‌های مسکن مهر کارشناسی نشده بوده و مشکلات زیرساختی در شهر‌های جدید به وجود آورده است، تأکید کرد: این مکان‌های شهری را دولت احمدی‌نژاد مکان‌یابی نکرده است و در آن دولت، تنها شهر سهند در مجاورت تبریز مکان‌یابی شد. ۱۸ شهر جدید مانند پرند در زمان آخوندی، وزیر وقت راه‌وشهرسازی مکان‌یابی شده است.

او گفت: شاید نام شهر سهند را هم نشنیده باشید، اما همه امکاناتی را دارد؛ درباره مسکن مهر شهر‌های پردیس و پرند، سیاسی برخورد کرده‌اند، ۴۲ هزار واحد مسکن در قم ساخته شده است، آیا در پردیسان در برق، گاز و آب مشکلی وجود دارد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر می‌گویید جایی از مسکن‌های مهر ساخته شده آب ندارد، همین دولت در حال حاضر پنجشنبه‌ها طرح «الف ب ایران» را اجرا می‌کند، پس می‌تواند آب را به این شهر‌ها هم برساند. کشور برق صادر می‌کند، پس می‌تواند به این واحد‌های مسکن مهر هم برق‌رسانی کند.

نیکزاد اظهار کرد: البته ما منابع را پیش بینی کرده بودیم؛ قیمت زمین در پردیس متری چند است؟ به برکت همین مسکن‌های مهر زمین‌های آنجا ارزش پیدا کرده، پس مکان یابی درست انجام شده است.

او ادامه داد: در اخبار فقط نام پردیس و پرند را می‌شنوید؛ چون موضوع را سیاسی کرده‌اند. در پردیس آپارتمانی داریم که یک میلیارد تومان ارزش دارد، این شهر‌ها جزء مناطق محروم نیستند.

وزیر اسبق مسکن‌وشهرسازی گفت: آیا در اخبار شنیده‌اید کسی بگوید همین مسکن مهر را نمی‌خواهم؟ همین الان ۹ هزار نفر در نوبت مسکن مهر هستند. وزیر اطلاعات یک بار در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرده بود مسکن‌های مهر نامناسب است و هم پاسخ دادیم اگر خراب است، چطور ۲۰۰۰ مسکن از ما برای پرسنل وزارت اطلاعات گرفته‌اید؟

نیکزاد یادآوری کرد: هیچ جای دنیا ابتدا نانوایی و مدرسه را پیش از مسکن نمی‌سازند. زمانی که مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل بودم، زمینی را به ما دادند و اکنون هم آنجا زندگی می‌کنم؛ ما آخرین خانه بودیم و حتی گرگ تا خانه ما می‌آمد و آب را هم از همسایه می‌گرفتیم؛ اما الان در شهرک سبلان فاز یک هرچه برای زندگی شهری بخواهید وجود دارد.

او افزود: همه حرف‌هایی را که گفتند نمی‌شود، الان در اقدام ملی مسکن اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۱۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
خداوند پدر و مادر بیامرز حضرتعالی اینهم زمین در پردیس و اطراف ان وجود دارد هزاران خانه می توان بسازیید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
شما میگین تهران والله تو شهرما تودهاتش بخوای خونه بگیری باید یک میلیارد داشته باشی تازه اونم برا پرس بچه آن باید بیاریش توشهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
امیدوارم مردم سرعقل بیان مثل انسان آزاده بریزن تو خیابون همه مافیا ی حکومتی را به فنا بدهند
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۲۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
20 نفر از همین مسولین عوض و تیم ملی کنید به راحتی قهرمان جهانی بدون یک درصد اشتباه مشکلات به همدیگر پاس می‌دهند بند خدا اگر تو ایران قوقضاییه مستقل داشتیم جنایت شما کمتراز داعش عربستان نبود الان دیگر کسی تو ایران به روز قیامت اعتقادی ندار همه مردم امیدشان به مجلس انقلابی وآقای رئیسی بود اینها هم جنبه تبلیغاتی داشت آقایون به صندلی برسند مردم کیلوی چند من الان به شخصه از آقای رئیسی گله دارم چرا آقای آخوندی با اینکه اینقدر درحق مردم ظلم کرد با کمال پرویی ژست کاندیدا ریاست جمهوری میگیره دیگر توهین از این بزرگتر آخوندی در چنته نداشت به مردم بکنه هنوز باید به کسی اعتماد کنیم آقای رئیسی شما چندین سال خادم آقای امام رضا بودید از شما خیلی بیشتراز اینها انتظار داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
حالا مقامات خانه تجملاتی بسازند. فردا وارث رو قبرت لگد می‌زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مسکنی که شناسنامه نداره، از چی تشکیل شده یا...
Iran (Islamic Republic of)
Skksk
۱۵:۳۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
همتون باید قیامت به مامردم جوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مُردیم از این مملکت داری شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
چرا روز قیامت؟ مگه به این چیزا اعتقاد هم دارن ؟ پس قوه قضائیه ، مجلس چکاره ان،که به روز قیامت حواله میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۱:۳۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
چرا فقط وزیر اقتصاد باید جوابگو باشه؟!
تمام سران باید جوابگو باشید
حقوق ۳ سال کارمندی ۵ صبح تا ۷ شب من تو ۲ ماه بورس پودر شد
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۱:۰۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اولا که اگه دژپسند خلاف کرده و یا کم کاری کرده چرا مجلس دنبال پرونده ی قضایی براش نیست که به دنبال پاسخگویی اش در دنیای دیگر هستید ؟
ثانیا پردیس که به بهشت فقرا معروف است دست. دلالان از خدا بی خبر افتاده و مسئولان هم از خدا خواسته. اونها رو کاملا ازاد گذاشتند که جولان دهند
و هیچ. قانونی برای این دلالان که اکثرا هم طوری معامله میکنند که ردی از نامشان در. معامله نباشد و. بعد . پاسخگوی خریدار. نباشند
شما که در مجلسی چرا. قانونی برای این معاملات پی در پی. و یا سوری و یا دلالان مسکن. تصویب نمی کنید که. تصاعدی باشد و مالیات سنگین و تا نصف قیمت ملک را از این ها. بگیرید و مصرف کننده یک نفس راحت بکشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۳۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
شماها اگه خدا و قیامت میدونستید هیچ وقت مردم رو بدبخت نمیکردید قیامت و خدا واسه مردم هستش ولی واسه شماها نه.... نمونش مدیران سایپا و ایران خودرو که چند کیلو حلبی رو 200 میلیون غالب میکنن به مردم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
باسلام مجلس انقلابی و نهادهای خارج دولت وموازی باید شرمنده باشند 41سال مردم محروم با سیاست های کلی نظام آنها در فقر فلاکت تحریم گرانی وتورم وبیکاری فرزندان ومشکلات ومعضلات وحوادث گوناگون کشور را گرفته شما فقط شعار می دهید به گردن دولت یا وزارا می اندازید خود مبرا می داننید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
البته باید گفت کسانی که مخالف مذاکره با آمریکا و برداشتن سختی ها از دوش ملت ایران هستند نیز باید در روز قیامت پاسخگو باشند
United States of America
جمر
۰۹:۴۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
عزیزان همه خوابیم تمام ننگ به آنها که ادعای محبت علی ع وآل علی ع را دارند ودم شیعه اون عزیز و حیدر کرار را دارند وبااین حرفها همه مارا به سخره گرفتند خواب خواب خوابیم دات کام.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۲۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
توی کلان شهر شیراز یک ذره یا یک قوطی کوچک روغن سرخ کردنی و روغن پخت و پز و روغن جامد خوراکی گیر نمیاد کاسبهای فروشگاهای سوپر مارکتها و بقالیها میگن بریت دمبه چربی گاو و گوسفند گیر بیارید آب کنید روغنشو بگیرید توی خونهاتون و استفاده کنید!!! هنوز جنگ جهانی سوم شروع نشده به روز رسیدیم وامصیبتا اگه جنگ جهانی سوم شروع بشه چکار می کنید !!! آخه دولت محترم و مدیران و مسئولان دارند چکار می کنه که نباید روغن اصلان توی بازار کلان شهری مثل شیراز وجود داشته باشه خدایا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟!!!! .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
جناب سردبیر :
بسیاری از این گرانی ها در واقع نشأت گرفته از فقدان شفافیت در هزینه تولید و قیمت تمام شده کالا و مسکن است قیمت واقعی مسکن باید با فرمول محاسبه قیمت تمام شده و افزودن درصد معقول سود در نظر گرفته شود نه صد برابر قیمت تمام شده ... مثل این است که قیمت تمام شده یک خودرو بیست میلیون باشد شما آن را دویست یا سیصد میلیون بفروشید با این وصف مشخص میشود که عامل گرانی های ما تحریم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اقای محترم شما باید کی وکجا پاسخگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
چرا اینقدر دیر و در دنیایی دیگر پاسخ دهند! جای پاسخگویی، محاکمه و مجازاتشان همین دنیا و بدست همین مردم خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
شماها اگر به روز قیامت اعتقادداشتید این بلاها را بر سر ملت نمی اوردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
بعدازصفر حساباتوتن ،این اعتقادتون منو کشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مشکل ساخت خانه نیست مشکل نفهمی مسیولین هست! چرا بیرون از شهر؟ هر شهر کلی بافت فرسوده داره، اگر اراده ای باشه و مسیولین بخواهند همین بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام
خود این آقا هم زمانی وزیر بود . ایشان اگر راست می گویند کارنامه عملکرد خودشان را نیز بررسی کنند ببینند آیا باید پاسخگو باشند روز قیامت یا خیر . اگربه جهان آخرت اعتقاد دارند همه آنها باید به فکر باشند چه مجلس وچه دولت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
چه عجب شما مسئولین فهمیدید قیامتی هم وجود دارد.
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مقصر اصلی خود مردم هستن مردم نباید بیشتر از یک دوره چهار ساله به یک رییس جمهور رای بدن هر چهار سال باید رییس جمههور عوض کنن هر کی برای چهار سال اول انتخاب میشه یک کمی کار میکنه که دوره بعد رای بیاره وقتی برای دور دوم رای اورد دزدی شروع میکنه و گند میزنه به مهمه چی ملت باید عاقل باشن و هر رییس جمهورر بیشتر از یک دوره انتخاب نکنن و باید عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اقای نیکزاد اول از اعتقاد این اقا و تمام نامردان دولت به خدا و روز قیامت مطمان شوید بعد از روز جزا بترسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
پردیس واقعا لاکچریه جای آدم پولداراست .تهرانیای اصیل و ...
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۱:۲۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مسئولان بی بخار بی لیاقت شما‌چی‌میدونی از درد مردم وقتی جاتون گرمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
ب اين حقوق اداره كاري كه شما براي ما بريديد بايد تا آخر عمر بدويم تا بتونيم فقط و فقط شكممونو نصفه ناقص پر كنيم چه برسه به مسكن .روياش كرديد
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
بابا عامو خوشت میاد خدا هم بی خیال اینا شده چهل ساله ظلم ستم هر کی میاد میگه یه عده خاص این عده خاص کیه که اینقد ظلم در حق این مردم بدبخت میکنن یعنی همه مراکز قضای کشک چراکسی رسیدگی نمیکنه هر وزارت خونه ای میندازه گردن اون یکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
این گناهکاره اون گناهکاره چه دردی از ملت دوا میکنه آقایان مجلس انقلابی ها ملت عمل میخواد که شما مثل همیشه عاجزین نه شعار الکی
Iran (Islamic Republic of)
فتح اله
۰۰:۱۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مگه گرانی فقط در بخش مسکنه!!
اگه آقای دژ پسند بخاطر گرانی مسکن باید پاسخگو باشه اونوقت باید همه مسئولان پاسخگو باشن مگه چیزی هست که گران نباشه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
جناب آقای نیکزاد اگر این غرب گراها به خدا و روز قیامت اعتقاد داشتند، هیئت محبان کدخدا را تشکیل نمی‌دادند. انقلابی بودن، پس از اعتقاد به خداوند و مقدسات دینی، نیازمند اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
دولت بی تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
همه باید در روز قیامت پاسخگو باشند، حتی شما دوست عزیز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
دلخوشیا قیامت کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
چرا در قیامت جوابگو باشد؟ پس کی باید عدالت خدا را در دنیا اجرا کنه؟ کی باید در دنیا گردن گردنکشان را بگیره؟ یعنی باید اینقدر مصونیت سیاسی در کشور ما وجود داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام.اکنون.جند.سالی.هست.که.به.ساخت.و.ساز.مسکن.کمتر.توجه.شده.ویکی.از.دلایل.گرانی.مسکن.را.دامن.زد.و.عرضه.وساخت.مسکن.با.تقاضا.همخوانی.نداشت..و.دولت.با.گران.کردن.مصالح.ساختمانی.و.۷خوان.جواز.برای.ساخت.و.باعث.گرانی.شده.بود.و.دولت.هم.از.این.گرانی.ها.اقدام.به.فروش.املاک.دولت.و.شرکتهای.....دولتی.و.بانکها..نمودند.بطوریکه.امار.نشان.دهنده.سود.کلان.و.حتی.بعضی.شرکتها.از.محل.فروش.املاک.و.سود.وخانه.و.سایر.اموال.اقدام.به.افزایش.سرمایه.دادند.اما.حوانان.مزدوجی.ومردم.بار.سنگین.گرانی.وحباب.مسکن.را.تحمل.کردند.حتی.سپرده.گزاران.در.بانک.مسکن.برای.خرید.خانه.با.بلوکه.شدن.پولشان.تا.تعلق.وام....دیر.شده.بود.و.نسکن.گران.شده.بود.حتی.بانک.مسکن.تیز.با.این.روش.انحصاری.محسوب.میشود.انشاالله.با.اقدامات.قوه.محترم.قضا.طرح.خانه.های.خالی.مافیای...مسکن.را.به.ترس.واداشته.تا.زیر.قیمت.بفروشند.که.....با.عدم.قدرت.خرید.با.رکود.مواجه.شدند.مسقیمت.مسکن.بیش.از.۶۰درصد.حبابی.است.که.سوداگران.وموارد.یادشده.ایجاد.کردند.انشاالله.حباب.در.حال.ارزانی.مسکن.نوید.میدهد.تا.مردم.صاحب.خانه.ارزان.شوند.وسلام.
Iran (Islamic Republic of)
کمالی
۲۲:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
آخه وزیر صنعت چه ربطی داره به خونه متری ۱۵۰ میلیون .
شاید شما نتونی اونجا بخری یا میخواستی بخری گرون شده .یا فامیلهاتون میخواستن بخرن نشده .
بیا محل ما متری ۵ میلیون .
تا وقتی مدیران دولتی تو هر جایی میتونن مدیر و وزیر باشن و بعدم نماینده مجلس و ...... اوضاع همینه
هیچی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
لعنت ونفرین خدا بر مسئولی که در حق مردم کوتاهی کردن و می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
به نظر من همه باهم شعار بدید:
دیوید- دیوید- هو - اس- آ
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۲۲:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
لعنت خدا بر وزیری که 6 سال اجازه ساخت خانه در بیرون شهر برای نیازمندان را نداد و به این ننگ افتخار هم می کنه..واگذارش رو بخدا می کنیم و بزودی اون دنیا باید جواب بده...این چند روز کوتاه دنیا هم می گذره و دوران دو روزه ریاست این شخص ...خیلی زودتر از اونکه فکر بکنه در محضر خداوند باید جواب ملت رو بده ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
وای !! حالا ببینید اگه از قیامت نمیترسیدند دیگه چی میشد؟!!
قوه قضائیه مستقل نداریم- مطبوعات آزاد نداریم-مجلس مستقل مردمی نداریم- رای مردم دکور و کشکه - پدر بیامرز چرا شعار پوپولیستی میدی؟کجا رو میخوای بگیری؟ بقول همون یارو آب رو بریز اونجا که میسوزه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
قیامت چیه. زندگی در ایران همه برزخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
والا تا اونجایی که بنده مطلعم ، متری ۱۵۰ میلیون تومن برای دو سه ماه پیش بود . الان آپارتمان هایی در فرشته تهران هست که متری ۲۰۰ میلیون تومن قیمت گذاری کردن و متراژ ها هم از ۲۰۰ متر تازه شروع میشه و بعضا به ۱۱۰۰ متر هم میرسه ... با فول امکانات !
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۲۱:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مشت نمونه خروار، مردم نجیب ایران ازعملکرد خیلی از مسئولین ناراضی وعصبانیندوظاهرا کارد به استخوان رسیده با این پیامها ی منتشرشده میشود گفت بدجوری زنگ خطربه صدادرآمده ونیاز به تغییرات اساسی جزو واجبات شب این کشوره اگر چشم و گوش سیستم فشل نباشد تادیرنشده مردم ر دریابید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
کی اون دنیا میبینه ک اینا تفاص دادن باید همین دنیا پس بدن باید ازپست ومقام شون برکنار میشن اصل ایی دنیاس مردم دارن نابود میشن از فقر وبدبختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
قیامت؟خوب میدونید همین مسئولین عزیز برای خرید مسکن تو کانادا و اروپا و آمریکا برای خودشون و آقازاده ها و دامادهاشون چقدر باید پول بدن؟ چرا خط فقر مسئولین رو در نظر نمیگیرین؟ اگه خط فقر برای ما ده میلیون تومان باشه برای این عزیزان حداقل یک میلیارد تومان میشه. خوب انصاف داشته باشین طرف مسئول شده که بیاد از قیامت بترسه؟چکار کنه ؟ بیاد مثل من و شما با ماهی چندرغاز زندگی کنه؟بالاخره ژن خوبی گفتن،السابقون السابقونی گفتن،اولئک المقربونی گفتن، والا اگه انصاف باشه من و شما هم اگه میتونستیم کوتاه نمیومدیم- من یه نظریه فلسفی دارم که میگه هر مظلومی یک ظالم بالقوه است و هر ظالمی هم یک مظلوم بالقوه-میگید نه؟ یک نگاهی به تاریخچه مظلومین و ظالمین تاریخ بیاندازید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اینا اگه ب اون دنیا اعتقاد داشتن ک وضع مردم این نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
حرفهای خوب زده میشه ولی عملی نیست
احتمالا برنامه انتخاباتی جدید داره چیده میشه
مردم مردم مردم
چه کلمه غریبی است در ایران ما
خدااااااا الحمدالله ناشکریت نباشد ما به همان یک لقمه نان حلال شبمان که به ما عنایت میکنی رازی هستیم شر فسادگران را از این مملکت بکن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
آقای نیکزاد به نظر شما خانه متری 150 میلیون محصول بی تدبیری دولت فعلی است؟ از زمان وزارت شما نبوده؟ این جریان یک پروسه است. در دولت فعلی تشدید شده است. ببینیم در سمت نمایندگی چه گلی به سر کشور می‌زنید. فعلا در مجلسی که شما در آن نائب رئیس هستید طرح غیر کارشناسی مالیات از خانه های خالی رای آورده آیا زودتر نباید از زمین‌های خالی داخل شهرها مالیات گرفت. زمینهایی که بعنوان سرمایه توسط افراد پولدار حبس شده‌اند کجای دنیا روي زمين سرمایه گذاری می کنند فکری به حال این موضوع بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
همممممه مسئولین روز قیامت باید جوابگو باشند.به خاطر نالایقی و سوء مدیریت.به خاطر اینکه به صندلی های تکیه دادن که برای هر کدومشون چندین شهید داده شده.
Iran (Islamic Republic of)
صداي قشر مظلوم
۲۰:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
يكي صداي محرومان را شنيد ؟ قيمت مسكن بيداد ميكند شما انتظار داريد ازدواج رخ دهد ؟ و زاد و ولد در مردم شكل بگيرد ... اولين حقوق هر شهروندي مسكن است . مردم را نا اميد و مايوس از ازدواج كردند مردها سنشان به 45 و زنان به 35 رسيده است . سالهاي آينده فاجعه رخ ميدهد با طيف زيادي از مردان و زنان مجرد مواجه هستيم كه سالمندي و سالخوردگي در مردم با تجرد و آسبهاي اجتماعي و ناهنجاريهاي زنان و مردان و بزه هاي اجتماعي با وسوسه هاي شيطاني و... پيامهاي پيامبر اكرم (ص) را فقط مي شنويم و عمل نميكنيم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
همتون سرو ته یک کرباس هستید.گردن همدیگر نیندازید.خدا مردم ایران را از شر شماها مسئولان و مسئولان در نوبت که مهره چینی میشوند نجات دهد.خانواده بزرگ مسئولان که چرخشی جا عوض میکنن و اصلا کاری به مردم و صاحبان اصلی این خاک ندارند.خداوند قبل از قیامت انتقام بدبختی مردم ایران را در همین دنیا ازتون بگیره.بیخود دعوای زرگری راه نیندازید و با فریب کاری اسم قیامت و سوال و جواب روز جزا را به زبان نیاورید.دست همتون برای مردم رو شده.۴۰ ساله فریب دادین همه را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اگه وجود داره سلام مردم برسونید بهش علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۰:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
این آقا تا حالا مثل اصحاب کهف تو غار بوده نیک زاد خان اون دفعه نماینده تهران منبع درآمد دولت در این روز های سخت را قمار خانه نا مید وحالا جنا بعالی فکر می کنید ده سال پیش است آقا دلار شناور امکان دارد تا 40 تومان هم برود اون موقع اگر توانستی یک کیسه سیمان ویک شاخه میل گرد پیدا کنی تو بازار مردی روز شنبه آثار حرف خود را تو بازار ببین تو وامثال تو هستند که روز قیامت باید جواب من و امثال بنده را بد هید مهمان دعوت کردید وجیبش را غارت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
داره واقعا به مردم ظلم شدیدی می شود.آن هم از طرف مسئولان.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
جناب نیکزاد فلسفه دادگستری در حکومت اسلامی چیست ؟ اگر دژپسند و امسال اون خیانتکارن چرا محاکمه نمی شوند ؟. چرا گوششان کشیده نمی شود ؟ چرا در حکومت اسلامی به احکام اسلام و قرآن عمل نمی کنند ؟خودتون خوب می دانید مقصر اصلی رییس جمهور روحانی است . خدا خیانتکاران را روسیاه کند . دیدن چهره اینها در قیامت دیدن دارد .خدا فقط باید داد این مردم مظلوم را از حلقوم ظالمان بستاند .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
پروردگار همه خاينان کشور را با عذابی سخت به درک واصل کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
این چرا یکدفعه پیداش شد نکنه مبخواد کاندید بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
بی خبر ایشان نماینده مجلس است زمان وزارتشان هم خیلی فعال بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ظاهرا زمان داریوش نیز دروغ در بین ملت خیلی رواج داشته که از آن مینالیده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
فکر کنم اشتباه شده عکس آقای جوکار نماینده مردم یزده ولی نوشته از نیکزاده
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۹:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر

تصویر درست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
برادران لاریجانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
حسن روحانی در مورد. بازگشت شرکت کشت و صنعت مغان در مورد رای هییت. داوری برای برگشت مجدد شرکت به دولت به وزیر گفته بود قیول نکنید. نباید این اتفاق در دولت ما بیفتد شما فکر میکنید چرا. نمی‌خوان دوباره. نیشکر هفت تپه. برگردد. برای اینکه منافع این دولت به چنگ آوردن بیت المال و دادن به امثال مش قربانعلی هاست. این افراد. ظاهر قضیه هستند
Japan
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اینا اگر اعتقاد به قیامت و خدا و پیغمبر داشتن که اینطور در حق مردم ظلم نمیکردن خدا نگذره ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
جالبه اینا به روز قیامتم اعتقاد دارن اگه دارین که از کوچیک تا بزرگتون همتون باید پاسخگو باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
دلال بازی فضای مجازی افزایش مواد اولیه ساختمان املاک ملکی نبود سامانه شفاف سازی در مسکن فضای روانی بساز بفروشا دلارگران جو روانی ایجادکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
از محاسن قضیه این است که کسی از قیامت ترسی ندارد و گرنه جواب خیلی چیز ها را باید بدهند که مسکن یکی از انهاست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مملکت داری عرضه میخواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
که اینا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی.بروجرد
۱۸:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
والله کل زمین های کشور باید مال دولت باشه به هر خانواده
مقدار معینی زمین بدن هزینه ساخت بعهده خود ملت
مثل خیلی از کشورها که فقط رو ساختمان و سال
ساختش قیمت می زارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
نمیدانم که اقای دژپسند در این گرانی نقششون چیه ، اما
این را به اقای اخوندی بگید که اولا مسکن مهر شما را مزخرف خواند .‌ ثانیا با تفکر لیبرالی رقابت ازاد ازاد ، پولدار ا رو به بساز بفروشهای قدبمی تبدیل کرد ..ثالثا زندگی اشرافی
را در جامعه اسلامی نهادینه کرد و خود ویلای چند هزار متری لواسان را پایه قرار داد ...
خیانتهای بزرگی کرد و نمیدانم چرا کسانی که شعار حکومت عدل (علی) ایجاد باید گردد را به شعار زمین ملی رابزور بگیر
ویلا بساز ، و سالی ا میلیارد تغیر قیمت بده
نگران نباش بازار رقابتی است
لعن الله لعن الله ........
سی چند سال کارهای فنی سخت که یانکی ها گذاشتن و رفتن ، ارزش یک متر زمین هم نداشت ، بخدا واگدار کردیم
ولی شما امدید درست کنید .. به جای جهنم حواله دادان.
مسکن مهر دیگری راه بیاندازید .، ما هم شما را دعا میکنیم

خدمان که هیچ شاید بچه هامون سامانی ببینند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
دیگ به دیگ می گه روت سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
کسانی که چیزی حالیشون بود میگفتند جدایی دین از سیاست برای همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اگر واقعا به فکر مردم و آخرت خودت هستی چند تا قانون عالی مصوب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
آفرین.صدآفرین.به هموطن گلم... نوشتید همه متقلبیم... مسکن مهر ازسال1342ملت ایران برای داشتن مسکن انقلاب اصلی را کلید زدیم...اما مارا از مسیر خارج کردن.گفتن اول باید صنعت نفت ملی اعلام بشود...خدا رحمت کند آیت الله.....والا نام مبارکش را فراموش کردم.اقای دکتر مصدق را حمایت کردیم تا انقلاب ملت را با حمایت وفرمایشات آن آیت الله....ادامه دهد...رفتن مخ آقای مصدق را زدن گفتن نه آخوند نباید باشد.آخوند.فلان.چنان است...گفتیم آقای مصدق عزیر.این آخوند که آیت الله بودن.بهترین حامی و پشتیبان انقلاب است.بدون هماهنگی او هیچ نظری نده.دشمنان سو استفاده میکنند.خدا میداند همان روز محمدرضاشاه فرار کرد.اما مخ آقای دکتر مصدق را زدن.آیت الله...راکنار زد.بحاساب خودش یک تنه از عهده ادامه کار برمیاید.اما شعبان بی مخ را اجیر کردن باعث سقوط دکتر مصدق شد انقلاب ما به باد رفت.درود به شرف بچه جوانان با پدر ومادر وباسواد باهم همکاری کردیم گفتیم باید انقلاب را احیاء کنیم از بس داخل حلبی آبادها از سرما لرزیدیم از شدت گرما سوختیم.همزمان امام خمینی رضوان الله تعالی پاریس تشریف داشتن پیام فرستادیم گفتیم اولویت ما سرپناه ومسکن هست.حالا هرکسی خدمت ایشان میرفت درخواستی داشت اما درخواست مامسکن بود.امام پاریس بودن فرمودن بله حق همه جوانان ومردم بی سرپناه مسکن.شغل با آبرو.خودرو پیشرفته نه این پیکانی که درحال تولید هست.موتور انقلاب رامجدد روشن کردیم رساندیم به سال1357بازهم محمدرضا شاه فکر نمی کرد برنگردد.امافهمید این دفعه ما روشنفکرا استارت زدیم منتظر بود باقتل عام ما درمیدان ژاله وجمعه سیاه انقلاب ما را این دفعه بدتر ازسال 42سرکپب کنند اما این دفعه گوش به پیام‌های امام خمینی ره.خامنه ای .بهشتی.طالقانی.منتظری.البته آقای منتظری کمتر مارا حمایت کرد.انقلاب مان پیروز شد.جنگ را برما تحمیل کردن تاسال68درگیر جنگ وخرابی های آن بودیم.تا دوران حکومت خاتمی هرچی ازایشان تقاضای مسکن کردیم اهمیتی نداد.به کمک وپیشنهاد حضرت امام خامنه‌ای عزیز اصلح را برای ساخت مسکن واجرای سیاستهای کلی نظام انتخاب کردیم.مسکن ویارانه وشغل سه اقدام نوپای نتیجه انقلاب بودن دردولت احمدی‌نژاد استارت خوردن.تا پایان دولت احمدی‌نژاد سیاست های کلی نظام خصوصی سازی هم بهش توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد اما احمدی‌نژاد ناقص خصوصی سازی را اجرا کردتحت عنوان سهام عدالت خصوصی سازی را استارت زد.همینکه وارد دولت آقای روحانی شدیم.همه آن اقدامات خوب نوپا را تعطیل کرد مدعی شد مسکن مهر ناقص هست.حرف ملت ایران این است چرا دولت آقای روحانی آنرا رفع نقص نکرد.چرا آزادسازی قیمت ها را تاچهارصد درصد اجرا اما یارانه همان45هزارتومان ماند.خصوسازی ابتدا پورحسینی ارزش سهام واگذاری را ازیک میلیون تومان به هشتصد هزار تومان تقلیل نمود.ازسهام عدالت ملت بعلت نامعلوم کم شداین درحالی است سهام دار یک میلیون تومانی چندسال سود یک میلیون تومانی راگرفتن اما این دولت تعداد همه سهام ها راچندین درصد برداشت به مدیران شرکت ها برگرداند.مسکن مهر دردولت احمدی‌نژاد با استحکام درحال تکمیل بود باقی ماندها در دولت آقای روحانی بجای موزاییک کف ساختمان واستفاده ازسیمان برای موزایک کف فقط یک کیسه سیمان تعلق گرفت.اوستا بنا اجازه نداشت سیمان بیشتری درموزایک کف به کار ببرد.بعدش هم گرانی شد بجای شیرآلات اصلی شیرآلات تقلبی چینی نصب کردن.باعث بی اعتباری ورنجش مالکان شد.البته ملت به همین مسکن های بدون سیمان عشق میورزن.حالا هم ما ملت دوست داریم دولت آقای روحانی مسکن می ساخت اما بی کیفیت.دیگر ادامه نمیدهم زیاد نوشتم.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
چرا فک میکنید که به روز قیامت اعتقاد دارن......و من وشما چرا فک میکنیم که خدا باید حق رو بگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
چرا فک میکنید که به روز قیامت اعتقاد دارن......و من وشما چرا فک میکنیم که خدا باید حق رو بگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
برادر شهید
۱۷:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اقای علی اقای گل گلاب اقای دژ پنسد باید روز قیامت فقط خودش جواب بده-یا شماها هن باید جواب گو باشید-واقعا به این میگن مجلس انقلابی-خدا مارو نکشت مجلس انقلابی را هم دیدیم شما ها کل نمایتده گان دوره یازدهم مجلس را میگویم بای چهار سال بکوب براس این ملت کار میکردید حتی لحاف ومتکا تون شب تومجلس یه گوشه ای پهن میکردید وبرای این ملت شهید داده رنج کشیده-درحال تحریم ووووووو کار میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
بعله خیلی راحت است که مسئولین مشکلات را به مسئول دیگر پاس‌کاری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۷:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
پراید 150 میلیونی افتخاره این گاری چی داره
بخدا شرم بر مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۷:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
هرچی تو جواب دادی اونم جواب میده...

محاکمه باید بشین ولی پست و مقام بالاتر میگیرین.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۳۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
شما هم بایستی پاسخگو باشید،مگه نماینده ملت نیستین...؟استیضاح پس چرا نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام.حالا قیامت جای خودش.شما نایب رئیس مجلس هستین.اگه خلافی طبق قانون و شرع انجام دادن،خوب همین دنیا هم میتونید،برخورد کنید.چرا باید تا قیامت مردم صبر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ایشان درمورد به باد دادن وبدادرفتن سرمایه های مردم دربازار سرمایه (بورس) باید دردادگاه عدل الهی پاسخ دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
وای به حال مسوولان حروم خور کشور باید جواب ریال به ریال پولهایی که از جیب ملت بردین پس بدین
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
شمامسئولین تک تک، در روزقیامت بایدپاسخگو باشید، من یکی ازشمابه خاطراین همه مصیبت وگرانی و..نخواهم گذشت ننگ برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
عزیرانی که میگین مسکن مهر نیکزاد اقا چرا بی سواد بازی در میارید اونا دستور میدن دیگه اون کمیته و پیمانکارای استانی باید درست عمل کنن یه نفر ادم که نمیتونه بالای سر تک تک کارگرها وایسه همه باید وظیفه رو درست انجام بدن از پیمانکار از کارگر از استانداری ها شهرداری ها ما ایرانیها هممون تقلبیم برا همینم هبچوقت هیچی نمیشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
تحمل گرانی اش را به جان می خرید؟
واقعا شرم آور است.
سیستم توزیع کالا در کشور کاملا مزخرف است.شما به دنبال ساختن رانت در دولت بعدی برای خودتان هستید.
کافیست سیستم تولید و فروش و توزیع یکپارچه از تولیدات دستی و کشاورزی تا صنعتی در کشور درست کنید که همه کالاها را پشتیبانی کند.خواهید دید که دلالان و قاچاقچیان به راحتی شناسایی می شوند
اما نمی کنید.چون خودتان عامل هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سیمان کمترین اثری روی گرونی خانه نداره. برین به جای ارزان کردن سیمان فکر دیگه ای بکنین که سیمان جزو مفت ترین اجناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
تازه این همه هم دارن از بیت المال حقوق میگیرن فقط بخاطر تفکراتشان!
Iran (Islamic Republic of)
خانواده مظلوم ایرانی
۱۶:۰۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
جناب دژپسند شما و ریس جمهور و تیم دولت همراه با دور و بری هاتون جواب روز قیامت را بدهید خداوند بقیه مردم ایران را بی سوال و جواب از پل صراط رد می کند و باید دید ریشه های ظلم به مردم از کجا سرچشمه گرفته که یکدفعه دلار و مسکن و کالاهای اساسی و .....بصورت سرسام آور بالا رفته .
شما ها به خداوند جواب بدهید ما هم یک فکری میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۵:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
خدا رحمت كنه اقاي سلحشور رو ، نميدونم چرا ifilm فيلم يوسف پيامبر رو تكرار نميكنه تا درايت رو از پيامبر خدا بياموزيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
منظورت همون فیلم بودکه سازنده اش آماری که میدادبیسترازمردم دنیاتماشاکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
Yjc جگردارشدی وزدی به سیم آخر واقعا حرف دل مردم راداری منتشر میکنیدوامرور رسانه مردمدارشدی
Netherlands
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اینها هم مردمی ان مثل ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اینا اگه حرام وحلال می دانستند و به قیامت و روز رستاخیز اعتقاد داشتند همه شان تا حالا استعفا داده بودند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۵:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اگر اعتقادی بود ما اینقدر بدبخت نبودیم
خدا هر کسی را که در هر سمتی است و باعث بیچارگی این ملت شده لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مسبب اصلی همه این نابسامانیها دولت بی تدبیر اقای روحانی است .که از هشت سال پیش شروع شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
و قوای دیگر که در برابر این بیکفایتی یا لالمونی گرفتن یا درحال حمایت از دولت هستند
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
دولت پیر ،،،،،،،دگر باره جوان خواهد شد،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اندکی صبر ،،،،،سحر نزدیک است،،،،،،،الیس صبح بقریب؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۷:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
و مردمی که به این ها که شعار نمی شود و نمی توانیم بود رای دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
احمدی نژاد مردم این مملکت را بدبخت کرد . روحانی هم راه او راطور دیگر ادامه داد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ما کلا ساختار و نحوه اداره کشورمون باید تغییر کنه اگه قرار بود جواب بده تو این 40 سال جواب میداد کل کشور رو دزد و رانت خوار و صد مدل رذالت دیگه گرفته و هیچکس هم نمیتونه درستش کنه.خواهشا حساب پس دادن هم به قیامت وصل نکنید چون به احتمال زیاد در مورد اونجا هم دروغ تحویل مردم ایران دادید.وقتی کشور به صورت خانوادگی اداره بشه وضعیت اینجوری میشه اگه ایران مردمی اداره میشد و تمام صنایع مردمی بود و نفعش با مردم میرسید نه خانواده و دوستان هیچ موقع اینجوری نمیشد که خونه بشه متری 150 تومن.پولی که باهاش میشد 50 سال پیش 10 هزار تا خونه خرید الان باید بدیم یه متر بخریم واقعا جهان رو با این مملکت داری نورانی و شکوفا کردید.خدا هم توانایی همچین مملکت داری که شما دارید نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
از ریشه میزنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
دین ندارند که از قیامت بترسند.
دین و قیامت مال ما بدبخت بیچارهاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
نماینده مجلسی که نون کمیته امدادمی خورده ومرغ می فروخته با حقه رفته مجلس صدتا گشنه ام همراش برده تهرون دیگه چیزی تهش میمونه که به بقیه برسه اینا رشدجمعیت میخات براحمالی امروزجوان مشکل شغل ومعشیت وخونه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
نون کمیته امداد خوردن.یا گشنه بودن شرف داره به دزدی واختلاسگری.نماینده مردمی همینه از جامعه کمیته امداد وگشنه ها است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
کمیته امدادی بودن یا نبودن ،گرسنه بودن یا نبودن مسئله نیست، انسان بودن و شرافت و دیانت داشتن‌مهمه که این ویژگیهایِ اخلاقی به ذات خودِ انسان برمیگرده نه از جایی که ازش میاد حالا چه جایِ خوبش چه بدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
تمام بدبختیای این ملت بخاطر بخل و حسادت و کینه کوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
مشکل ما اینه همه مسئولین فکر می کنند دیگران مقصرند، آقای نیکزاد خودت چه کردی؟اینو بگو
Georgia
خداقوت
۱۴:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
از مقام عالی تا جزء باید پاسخگو باشند
۱۲
آخرین اخبار