افزون بر ۶۲۰ تن گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیر کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۶۲۰ تن گوشت مرغ منجد از ۲۴ آبان تاکنون در استان توزیع شده است.

سیامک سرابندی مدیر کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در راستای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان وبا هدف تأمین گوشت مرغ موردنیاز شهروندان توزیع گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار از تاریخ ٢٩ آبانماه در استان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مردم می‌توانند گوشت مرغ مورد نیاز خود را در قالب طرح تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های مجاز سطح استان تهیه کنند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلو گرم مرغ منجمد داخلی ١۴ هزار تومان درب سردخانه و ۱۵هزارتومان برای مصرف کننده است.

همزمان با سراسر کشور قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان نیز روند صعودی به خود گرفت به طوری که بسیاری از شهروندان برای تامین مرغ مورد نیاز خود به مرغ منجمد روی آورده اند.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان نیز دیروز اعلام کرد: توزیع یکهزارو ۲۰۰ تن برنج وارداتی با هدف رفع کمبود، کاهش قیمت و تنظیم بازار در سراسر استان آغاز شده است.

محمد رفیع سلطانزاده ظهارداشت: براساس اعلام نیاز شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان برنج وارداتی در اختیار مباشران قرار گرفته است.

او  افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس ۵۸ مرکز کار توزیع برنج در زاهدان را برعهده دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مردم برای سلامتی جامعه هنگام خرید از ازدحام خودداری کنند، زیرا به اندازه کافی کالا برای توزیع به بازار تزریق شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار