توزیع پنج تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : پنج تن مرغ منجمد با نرخ مصوب باهدف تامین مایحتاج ضروری مردم و تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : پنج تن مرغ منجمد طی یک ماه گذشته از طریق برخی فروشگاه‌های سطح شهر در میان مردم در راستای تامین این کالای اساسی با نرخ مصوب توزیع شده تا مردم در این خصوص نگرانی و کمبودی نداشته باشد.

او گفت : با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه طی یکماه گذشته ۱۵ تن برنج، ۱۰ تن روغن و ۱۱ تن شکر جذب و از سوی فروشگاه‌های عامل در شهرستان قصرشیرین عرضه شده است.

فرماندار قصرشیرین افزود: بازرسی از اصناف شهرستان با شدت انجام می‌شود و با متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی می‌شود.

او افزود: یک تیم متشکل از نماینده ادارات عضو ستاد کرونا زیرنظر شبکه بهداشت و درمان در سطح شهر با توجه به سرایت ویروس کرونا نظارت می‌کند.

تاتار ادامه داد: با توجه با اجرای محدودیت‌های کرونایی مشاغل گروه یک و ۲ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند و مشاغل گروه سه و چهار تعطیل هستند.

فرماندار قصرشیرین گفت: شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صورت گرفته از سوی واحد‌های صنفی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار