استاندار ایلام عنوان کرد:

همکاری ۹۵ درصدی اصناف در اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا

سلیمانی‌دشتکی از همراهی ۹۵ درصدی اصناف ، به منظور اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در بازدیدی سرزده از نحوه اجرای محدودیت‌های های جدید کرونایی در شهر ایلام که به همراه معاون امور اقتصادی استاندار، مدیر کل صمت استان ، رئیس اصناف استان و جمع دیگری از مدیران استان ایلام صورت گرفت ، از تعطیلی بیش از ۹۵ درصد بازار استان ایلام به منظور همراهی با مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: در مکان‌هایی که بازدید صورت گرفت مراکز تجاری شهر ایلام و پاساژ‌های متعدد تجاری است که  بیش از ۹۵ درصد اصناف و تمام پاساژ‌ها و بسیاری از مغازه‌ها تعطیل شده اند.

او با بیان اینکه اکثر اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوب و کاملی با ستاد کرونا داشته اند، اظهار کرد: اینجا لازم است از این افراد تقدیر و تشکر داشته باشم.

سلیمانی دشتکی افزود: خوشبختانه همکاری و مساعدت مردم در زمینه اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های بهداشتی در حال نتیجه دادن است و امروز ما شاهد کاهش چشمگیر آمار مبتلایان ، بستری‌ها و مرگ و میر افراد در استان هستیم.

استاندار ایلام خواستار تداوم همکاری مردم شد و بیان کرد: برای ادامه روند کاهشی آمار‌های کرونا نیاز داریم که مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در اجتماعات ، عزاداری ها ، جشن‌ها و دیگر مواردی که در دستورالعمل های بهداشتی آمده است حاضر نشوند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.