زندانی‌های جرائم غیرعمد در اهواز به آغوش خانواده بازگشتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آزادی ۲ زندانی اهوازی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده با همت و تلاش داوطلبان این جمعیت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در مراسم آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد با اشاره به شرایط سخت زندگی خانواده‌های این زندانی‌ها گفت: تلاش خیرین در این زمینه امری خداپسندانه و مصداق بارز بشردوستی است.

او افزود: یکی از رسالت‌های جمعیت هلال احمر ایجاد بستری برای جلب مشارکت خیرین و ترویج فرهنگ بشردوستی است و امروز شاهد مهیا شدن این فضا در سطح جامعه هستیم.

خدادادی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر علاوه بر تلاش برای آزادی زندانی‌های جرائم غیر عمد با همراهی ستاد دیه می‌کوشد تا در حد توان خود نسبت به رفع بخشی از نیاز‌های معیشتی این خانواده‌ها با توجه به حضور نداشتن سرپرست و نان آور در خانواده به ویژه در این شرایط دشوار اقتصادی، اقدام نماید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز به جهت بازگرداندن ۲ پدر به آغوش گرم خانواده، ابراز امیدواری کرد: شرایطی فراهم شود تا با مساعدت همه، دیگر شاهد حضور زندانی‌های جرائم غیر عمد در پشت حصار‌های زندان نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.