اشتباهات داوری را فراموش کردیم / تمام خطوط را قوت می‌بخشیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بر روی تمام خطوط بسیار وقت می‌گذاریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از تقابل با پیکان اظهاب کرد: پیکان حریف قابل احترامی بوده و بازی با پیکان بسیار سنگین است؛ پیکان بسیار تیم خوبی‌ست و بازیکنانش دونده و جنگنده بازی می‌کنند و در ضد حملات بسیار خطرناک عمل می‌کنند. امیدواریم با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف حریف برویم.

رضایی باتوجه به اتفاقات داوری اخیر و محرومیت محمدزاده نیز گفت: عدم بخشش محرومیت محمد زاده ارتباطی به کادرفنی ندارد. چرا که چنین مسائلی بر عهده مسئولین باشگاه و فدراسیون است. البته امیدوار بودیم که این محرومیت بخشیده شود، اما تا به این لحظه خبری مبنی بر بخشش محمدزاده به ما نرسیده است. تمرکز مان را روی این مسئله از دست نمی‌دهیم و می‌خواهیم به مسائل داخلی تیم بپردازیم.

او در ادامه گفت: مسائل داوری را فراموش کردیم و تمرکزمان را روی مسابقه فردا گذاشته‌ایم. تلاش کردیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی به آرامش برسانیم و با آن‌ها به اندازه کافی راجع به داوری صحبت شده است.
امیدواریم آن اتفاقات گذشته تکرار نشود به بازیکنان خاطرنشان کردیم خودشان را درگیر مسائل داوری و حاشیه‌ها نکنند و به کار خودشان ادامه بدهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره کیفیت چمن فولادشهر گفت: ورزشگاه با کیفیت روی بازی تاثیر می‌گذارد. فولادشهر نیز چمن خوبی دارد و به یک مربی کمک می‌کند تا بتواند دستورات خود را در زمین پیاده کند؛ به‌خصوص تاکتیک‌هایی که با سرعت و روی زمین انجام می‌شود تاثیر بسزایی دارد.

او همچنین تقی‌پور را نیاز کادرفنی دانست و گفت: یک مربی مانند تقی‌پور در کادر فنی تجربه که بین المللی دارد می‌تواند به تیم کمک کند. از زمان پیوستنش به تیم بعضی از مشکلاتمان تا حدودی برطرف شده است؛ به یک مهره در فنی نیاز داشتیم.

رحمان رضایی با اشاره به وضعیت تیم ذوب آهن عنوان کرد: هر تیمی باید تمام خطوط اش را تقویت کند و دانش هر مربی در پستی که تخصص دارد می‌تواند موثر باشد. از شروع مسابقات بسیار تمرین کرده‌ایم عملکرد بازیکنان در خط دفاعی بسیار بهتر و ضعف‌ها برطرف شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان خاطرنشان کرد: بر روی تمام خطوط بسیار وقت می‌گذاریم امیدوارم از وقت و انرژی و تمریناتی که می‌گذاریم به بهترین نحو استفاده کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.