امیدوارم قربانی اشتباهات داوری نشویم / با تمام وجود به کار خود ادامه می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: امیدوارم به‌خاطر اشتباهات داوری علیه ذوب آهن قربانی نشویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درخصوص بازی برابر ذوب آهن در فولادشهر گفت: امیدوارم فردا یک بازی زیبا را شاهد باشیم و با توجه به شرایط دو تیم در جدول دست پر از این مسابقه به خانه برگردیم.

تارتار باتوجه به اشتباهات داوری دو هفته گذشته علیه ذوب آهن اظهار کرد: در آستانه بازی با ذوب آهن با توجه به اشتباهات فاحش داوری که در دو بازی ذوب آهن وجود داشت افراد فوتبالی نگران پیکان بودند. داوران فوتبالمان سالم هستند؛ گروه داوری فردا یک کوبل باتجربه و پاک فوتبال ایران است. همچنین از سید رضا مهدوی و تیم داوری شناخت خوبی داریم و خیالم از داوری راحت است.

او در ادامه گفت: درست است که ذوب آهن در بازی‌های قبلی متضرر شده است، اما پیکان گناهی ندارد و اشتباه را با اشتباه نباید جبران کرد؛ و تیم ما قربانی اشتباهات داوری هفته‌های قبل نشود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در رابطه دیدار با ذوب آهن در این شرایط تیمش گفت: امیدوارم با ارائه یک بازی هدفمند از ذوب آهن امتیاز بگیریم. پیکان برای انجام تمرینات تاکتیکی زمان کافی ندارد. لیگ برتر این فصل یک جنگ نابرابر است. نیمی از تیم‌ها از نظر جذب بازیکن بسیارخوب تجهیز شده‌اند. با توجه به بودجه ناکافی برخی از تیم‌ها نیز بازیکنان مدنظرشان را جذب نکرده اند باشگاه پیکان نیز شامل همین تیم هاست.

تارتار با اشاره به ضعف‌های پیکان خاطرنان کرد: بازیکنان خوبی داریم، اما آنطور که باید یارگیری نکرده‌ایم چرا که بازیکنان مان محدود هستند. برای جدا شدن از پیکان با باشگاه صحبت کردیم، اما مخالفت کردند و اکنون که موافقت نشده با تمام وجود راهمان را ادامه می‌دهیم.


سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان شرایط تیمش را بالاتر از ذوب آهن دانست و گفت: ذوب آهن مناسبی برای جذب بازیکن داشته است توانسته بازیکنان با کیفیتی را به خدمت بگیرد ساختار بسیار قوی نیز دارد.

کار بسیار سختی داریم، اما برای کسب امتیاز به اصفهان آمده ایم هدف‌مان کسب ۳ امتیاز است. وضعیت پیکان جدول از ذوب آهن بهتر است و کیفیت تیم ما از تیم ذوب آهن بیشتر نباشد کمتر نیست.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار