توزیع ۵ هزاربسته معیشتی در آذربایجان شرقی

همزمان با هفته بسیج رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه عاشورا برگزار شد که در آن ۵ هزار بسته معیشتی به همراه ۱۲۷ سری جهیزیه جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شادی نیا فرمانده سپاه ناحیه ویژه غدیر تبریز گفت: ۵ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این رزمایش با تقدیر از همت مردم استان برای کمک به نیازمندان گفت: به مسئولان دولت متذکر می‌شوم که به فکر معیشت مردم باشند.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط ویدئو کنفرانسی خود با فرماندهان سپاه ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از خدمات جامعه بزرگ ، جانفشان و بصیر بسیج، گفت: بسیج فرمول غلبه بر مشکلات است.

سردار سرلشکر سلامی از فرماندهان خواست با همیاری دستگاه‌ها تمام توان خود را جهت از بین بردن این بیماری منحوس به کار گیرند و از ظرفیت بالای بسیج در این مسیر استفاده کنند.

سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در این ویدئو کنفرانس کشوری از افتتاح ۱۷۵ طرح توسط سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد.

سردار عباسقلی زاده افزود: ۱۲۵۱ طرح بزرگ و کوچک عمرانی و خدماتی در اقصی نقاط آذربایجان شرقی در دست اجرا است و تعداد زیادی از این طرح‌ها به برکت بسیج و تفکر بسیجی برای استفاده عموم مردم آذربایجان شرقی اجرا شده است و یا در حال اجرا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار