حضورجهادی بسیجیان وطلاب همدان درریشه کنی کرونا

با امضای تفاهم نامه میان قرارگاه جهادی شهید مدنی و دانشگاه علوم پزشکی، نیرو‌های جهادی به یاری کادر درمان شتافتند.

حضورجهادی بسیجیان وطلاب  همدان درریشه کنی کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام ارتقایی مدیر قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی همدان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف ضدعفونی معابر شهری، مواسات مومنانه و توزیع بسته‌های بهداشتی به مردم خدمت رسانی کرده اند.

اوافزود: در این طرح نیز ۷۶ نفر از طلاب و نیرو‌های جهادی در چهار بیمارستان شهر همدان و دو شیفت روزانه به کادر درمان کمک می‌کنند.

در مراسم آغاز این طرح نیز که در بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز گفت: جمعی از روحانیون با حضور داوطلبانه در مراکز درمانی به کمک پرستاران و روحیه بخشی به بیماران اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی بیان کرد: طلبگی با خدمت گره خورده و اکنون نیز طلاب در شرایط مختلف کشور به یاری مردم شتافتند و برای حفظ سلامتی مردم و افزایش روحیه بیماران در بیمارستان‌ها تلاش خواهند کرد.

او به ثبت نام ۱۲۰ طلبه برای کمک به کادر درمان اشاره کردو اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با بسج مردمی به پیروزی رسیدیم و امروز هم برای رهایی از این ویروس منحوس و تضمین سلامت مردم باید از نیرو‌های بسیج و طلاب بهره گرفت.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.