توزیع جهیزیه عروس در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه

تعداد ۱۲ دست جهیزیه به همت خیرین ٬بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی (ع) و پایگاه های بسیج مهرشهر و کمالشهر تهیه و بین زوج های جوان این دو منطقه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پاسدارکامران کولیوند، مسول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: به منظور اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب دیده از بیماری کرونا در دومین مرحله از تامین جهیزیه زوج های جوان تعداد ۱۲ دست جهیزیه به همت خیرین ٬بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی (ع) و پایگاه های بسیج مهرشهر و کمالشهر تهیه و بین زوج های جوان این دو منطقه توزیع شده است.

 مسول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی (ع) در خصوص تهیه و توزیع این جهزیه ها گفت : در مرحله اول این حرکت جهادی تعداد ۵۰ دست جهیزیه به زوج های جوان منطقه های مهرشهر و کمالشهر اهدا شد، که در این مرحله نیز ۱۲ دست دیگر تهیه شده است تا بخشی از ملزومات شروع یک زندگی مشترک تامین شود.

پاسدار کولیوند گفت: در مرحله بعدی این طرح جهادی برنامه ریزی شده است تا تعداد ۲۰ دست جهیزیه دیگر نیز تهیه و به زوج های جوان ضعیف در شرف ازدواج اهدا شود.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.