طلبکاران پرونده پرهام به طلب خود نزدیک شدند

رئیس کل دادگستری گلستان از مزایده اموال محکومان پرونده پرهام آزادشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از محکومان پرونده پرهام که مربوط به استان گلستان هستند در مجموع ۱۴ ملک شناسایی و توقیف شده است.

هاشمیان افزود: مزایده املاک انجام شد و پس از واریز پول به حساب دادگستری، به زودی شاکیان این پرونده که مطالبه مال کرده اند به اجرای احکام دعوت و به نسبت طلب و میزان پول فروش املاک محکومان، پولشان پرداخت می‌شود.

این مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر این که هیچ یک از شاکیان این پرونده که مطالبه مال کرده اند از قلم نخواهند افتاد از شاکیان این پرونده خواست تا زمانی که اجرای احکام از انان برای دریافت پولشان دعوت نکرده است به دادسرا مراجعه نکنند.

هاشمیان افزود: در پرونده معروف به پرهام آزادشهر که رای آن پارسال در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان صادر شد، دو هزار و ۵۰۰ شاکی از گلستان بودند که ۱۱۴ میلیارد تومان مال خود را از دست داده اند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بررسی دوباره لیست اموال محکومان این پرونده و اجرای تشریفات قانونی مربوط به مزایده این املاک از علل طولانی شدن اعلان عمومی مزایده بود.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: پرهام ، مزایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.