اجرای ۶۰ طرح عمران شهری در خراسان شمالی آغاز شد

عملیات اجرایی ۶۰ طرح عمران شهری در استان خراسان شمالی،با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد که ۱۴ مورد آن در بجنورد و مابقی در دیگر شهرستان‌های این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  نایب رییس مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز این طرح‌ها در مراسم کلنگ زنی اجرای میدان «سردار دلها» در ورودی غربی بجنورد، گفت : فصل عمران شهری به لحاظ بهره مندی عموم مردم از مزایای آن و برخورداری از رفاه شهری، دارای اهمیت بسیاری است.

علی نیکزاد با تاکید بر لزوم حمایت از اجرای طرح‌های عمرانی در شهرها، به ویژه شهر‌های کوچک، افزود: برخی از طرح‌ها مثل ایجاد نیروگاه‌ها برای گروهی محدود و اقشار خاص مزایایی ایجاد می‌کند، اما عمران شهری می‌تواند عموم مردم را از رفاه شهری بهره‌مند کند.


بیشتر بخوانید 


او گفت: برای کمک به توسعه و آبادانی شهرها، از جمله در مرکز استان خراسان شمالی تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به امضای تفاهم نامه ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی دیروز استان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه و آغاز اجرای طرح‌های عمرانی امروز با حضور نایب رییس مجلس، از این اقدامات به عنوان گامی بلند در راستای جبران نداشته‌ها و کاهش محرومیت‌های استان یاد کرد.

بهسازی مسیر بجنورد به مجموعه مسکونی گلستان‌شهر، اجرای بوستان در مجموعه مسکن مهر گلستان شهر، بهسازی کال پسته و ملکش بجنورد، بهسازی کاروانسرای قدیمی بجنورد، ایجاد دریاچه مصنوعی در بوستان ملی بش قارداش، اجرای میدان جدید میوه و تره بار از جمله طرح‌هایی بود که با حضور نایب رییس مجلس کلنگ زنی و کار اجرایی آن آغاز شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، امروز همچنین در نشست شورای اداری خراسان شمالی نیز حضور خواهد یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.