هزار بسته معیشتی و ۳۰ دست جهیزیه، کمک مومنانه مردم زرندیه

در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در زرندیه هزار بسته معیشتی و ۳۰ دست جهیزیه تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به شیوع کرونا و دستور رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان به مناسبت هفته بسیج و در راستای سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان زرندیه هزار بسته معیشتی و ۳۰ دست جهیزیه از سوی مردم خیر این شهرستان تهیه شد تا بین نیازمندان توزیع شود.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه هم در حاشیه این مراسم گفت: پیرو فرمایش مقام معظم و معزز رهبری سومین رزمایش انفاق مومنانه مردم شهیدپرور شهرستان زرندیه را امروز شاهد بودیم.

حجت السلام ابراهیمی افزود: الحمدالله با به میدان آمدن خیرین و شرکت‌های خیر و کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مجموع هزار بسته معیشتی تهیه شده و آماده توزیع و همچنین سی جهیزیه که اهدائی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به نیازمندان شهرستان است همراه با این هزار انشا الله توزیع خواهد شد.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در حاشیه این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: امروز شاهد سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه مردم شهرستان بودیم.

سرهنگ حسین روح افزا افزود: به همت مسئولین و مردم و خیرین شاهد تهیه تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی و تعداد ۳۰ جهیزیه بودیم که بین نیازمندان توزیع خواهد شد و انشالله با همت مردم این اقدامات شایسته در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.