۵۰ درصد تعهد اشتغال در بخش صنایع دستی اردبیل تحقق یافت

رئیس میراث فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد تعهد اشتغال در بخش صنایع دستی شهرستان اردبیل تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: برای سال ۹۹ تعهد اشتغال اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل ایجاد ۴۶۵ مورد اشتغال بود که از این میزان نزدیک به ۵۰ درصد محقق تحقق یافته است.

او افزود: در مجموع ۲۱۰ مورد اشتغال در حوزه‌های سه‌گانه این اداره در پنجره واحد اشتغال تائید شده که از این میزان ۱۷۰ مورد در حوزه صنایع‌دستی و ۴۰ مورد در حوزه گردشگری، سرمایه‌گذاری و میراث‌فرهنگی بوده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجادشده در حوزه اشتغال برای فعالان این بخش، در کنار تلاش برای جبران خسارت‌های تاسیسات و فعالان گردشگری، تلاش کردیم تا با توجه به محدودیت اشتغال در بخش گردشگری در شرایط کرونایی، اشتغال در حوزه صنایع‌دستی را توسعه و گسترش دهیم.

شایقی گفت: به دنبال سیاست‌های تعیین‌شده خوشبختانه توانستیم شاهد توسعه اشتغال در بخش صنایع‌دستی شهرستان بوده و با وجود رکود در بخش گردشگری، در حوزه صنایع‌دستی رونق اشتغال را فراهم آوریم.

او افزود: تلاش و جدیت بر این است تا در فرصت فاقیمانده از سال با پیگیری‌های لازم شاهد تحقق حداکثری تعهد اشتغال این اداره باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار