مهار آتش سوزی گسترده ۷ باب انبار نگهداری در جاده ارومیه - سلماس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با تلاش چهار ساعته آتش نشانان، آتش سوزی هفت انبار در مسیر ارومیه – سلماس، طی نیم ساعت گذشته مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اظهار کرد: از ۱۲ انبار موجود در محدوده آتش سوزی، هفت انبار به مساحت بیش از سه هزار متر مربع دچار حریق شده بود که پس از اطلاع آتش نشانان در ساعت ۹:۱۰ امروز، اکیپ های مختلف به محل اعزام شد.

شاد قوشچی اضافه کرد: در این عملیات مهار، ۷۰ مامور آتش نشانی از هفت ایستگاه حضور داشتند که ماشین آلات شهرداری ارومیه نیز با بیشترین ظرفیت به کار گرفته شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به گستردگی آتش سوزی در انبار های مختلف اظهار کرد: یونولیت، لباس و لوازم خانگی از جمله اقلام داخل انبارها بودند که در آتش سوختند.

شاد قوشچی گفت: در این عملیات، ۲ نفر از همکاران آتش نشان دچار مصدومیت های جزئی و بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شدند که البته مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه تلفات جانی در این آتش سوزی نداشتیم، افزود: خسارت های گسترده موجود در این حادثه نیز پس از لکه گیری، بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/ ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.