کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتال در یک دامداری در حوزه کلانتری ۱۴ ابریشم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی از مکان مورد نظر بازدید و و در بازرسی از آن جا تعداد ۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت: یک نفر در این خصوص دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او افزود: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری به مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید، مسئولیت پلیس در امر مبارزه با قاچاق بسیار سنگین است که در این مسیر همشهریان می‌توانند برای یاری کردن ما اخبار و اطلاعات خودشان در حوزه قاچاق و احتکار اقلام را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اعلام کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.