صحبت های سرمربی والیبال بانوان ستارگان شیراز پس از شکست مقابل پیکان

مرضیه هلاکویی هدف از حضور در لیگ برتر والیبال بانوان را کسب تجربه عنوان کرد.

به  گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از شکست تیم ستارگان فارس در نخستین روز از مسابقات والیبال دسته برتر بانوان باشگاههای کشور ، مرضیه هلاکویی سرمربی تیم ستارگان شیراز، گفت : تیم پیکان دارای مهره های باتجربه و با کیفیتی بود و تیم ما نیز بدلیل داشتن بازیکنان جوان و کم تجربه نتوانست مقابل پیکان آنچنان که باید خودنمایی کند اما هدف ما از حضور در این رقابت ها کسب تجربه برای آینده است.

او، بیان کرد: بیشتر بازیکنان با کیفیت و ملی پوش استان فارس بدلیل نداشتن اسپانسر مناسب در تیم های دیگر مانند پیکان و سایپا عضویت دارند که همین موضوع باعث می شود نماینده فارس نتواند آن کیفیتی که باید را داشته باشد .

هلاکویی ، تصریح کرد: انتظار می رود در بازی های آینده نتایج بهتری را دریافت کنیم  و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

میترا شعبانیان سرمربی پیکان هم که با وجود پیروزی از عملکرد شاگردانش راضی نبود، نیز ادامه داد: تیم ستارگان فارس تیم جوانی بود و پیش بینی یک بازی ساده را مقابل این تیم می کردیم  اما با این وجود از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم و آن چنان که باید در زمین مسابقه نتوانستند رضایت ما را جلب کنند.

بازی های گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور با حضور چهار تیم به میزبانی اصفهان در حال برگزاریست و تیم ستارگان فارس در دومین بازی ، شنبه هشت آذر با ذوب آهن اصفهان دیدار می کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار