برگشت ۱۶ هزار خودرو از مبادی ورودی شهر‌های مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از برگشت ۱۶ هزار خودرو از مبادی ورودی به شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران او با شاره به محدودیت‌های تردد در مازندران، گفت:  از ورود ۱۶ هزار خودرو از ابتدای شروع طرح تاکنون به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و بیش از ۲ هزار خودرو به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

او از اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان خبر داد و افزود: در این ارتباط ۷۶۴ خودرو نیز به دلیل تردد‌های غیر مجاز اعمال قانون شدند.

سرهنگ آزادی با اشاره به اجرای مطلوب این طرح در استان، گفت: در کنار برنامه‌های اجرایی و نظارت بر واحد‌های صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، روزانه ۵۷ تیم در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان مستقر و بر روند اجرای محدودیت‌ها نظارت دارند.

او از برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان در اجرای این طرح خبر داد و افزود: از ابتدای شروع این طرح ۵۰۰ هزار واحد صنفی استان بازدید شد که به ۹۴۸ واحد صنفی تذکر داده شد و ۴۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

سرهنگ آزادی با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه کنی این ویروس، گفت: در این طرح شاهد انسجام و هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول با پلیس نیز بوده ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آحاد مردم و هم استانی‌های عزیز با پلیس از آنان خواست: با احترام به تصمیم مسئولان در اعمال محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به افراد قانون گریز بی تفاوت نباشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسن
۱۶:۳۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
وقتی میگن سفر ممنوع یعنی ممنوع .فرصت خوبیه برای سرشماری انسانهای نادانی که در جامعه ما زندگی میکنن.تا اینجا 16000 نادان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
بفرستینشون یک هفته توی یک دامداری قرنطینه بشن.