پیامک‌های دریافتی ششم آذرماه ؛

از فعالیت کسبه شهر قم در روز‌های کرونایی تا سردرگمی فروشندگان سهام عدالت

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم آذرماه ، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۷۱۵۱....۹۱۲: با سلام و ارادت امروز، مورخ ششم آذر حدود ساعت ۱۲ ظهر برای خون دهی به مرکز مجهز تهرانپارس آمدم، به علت مراجعات زیاد، نام نویسی کردند و گفتند ۳ ساعت بعد مراجعه کنید، بعد از سه ساعت هم آمدم، هنوز حدود ۲ ساعت دیگر معطلی داشتم مرکز مجهز به بیش از ۱۰ تخت می‌باشد، ولی به علت نداشتن نیرو، فقط با ۲ نفر پاسخگو هستند، امیدوارم بررسی شود متشکرم


۱۳۸۸....۹۱۹: باسلام لطفا پیگیر سهام عدالت باشید دوماه پیش سی درصد دوم سهام رافروختیم هنوز هیچ خبری نیست باتشکر


۱۳۶۵....۹۱۲: سلام ضمن تشکر از زحمات بی دریغ شما در حل مشکلات نرم افزار آسان پرداخت پول پرواز کنسل شده را بعد از یک ماه هنوز پرداخت نکرده و کسی پاسخگو نیست. لطفا پیگیری کنید.


۱۶۳۴....۹۱۸: باعرض تسلیت چرامسئولان ودولت قبلابه معلولان بسته حمایتی می‌دادند، اما الان هیچ توجه‌ای به مظلومان ومعلولان بهزستی نمی‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۹۷۲۴....۹۱۱: سلام. یک باشگاه ورزشی در رشت هر روز بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی فعالیت می‌کند و تعداد صد تا دویست مراجعه کننده داره ساعت کاریش دوازده تا هفت شب می‌باشد خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۸۵۰۲....۹۰۱: سلام‌من‌حمید‌ربانی‌زاده‌ساکن‌روستای‌توت‌صیدمحمد‌هستم‌روستای ما گیرنده‌دیجیتال واینترنت‌خانگی‌ندارد وحتی آنتن دهی هم ندارد. لطفا‌هرچه‌سریعتر رسیدگی‌کنید.


۶۶۹۱....۹۳۶:با سلام؛ و خدا قوت. درمورد منع تردد خودرو‌ها ترتیبی اتخاذ گردد تا در روز افراد بومی و پلاک بومی از استان برحسب ضرورت بتوانند به روستا و شهرستان ساکن آن استان تردد نمایند باتشکر.


۵۶۹۴....۹۰۱: سلام خسته نباشید چراسهام عدالت من را واریز نمی‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۸۶۴۱....۹۱۲: با سلام کارمندان شعب بانک ملی با توجه به عدم توجه مدیران بانک به سلامت کارکنان، مشتریان و متعاقباً خانواده هایشان و عدم شیفت بندی شعب، در خواست رسیدگی مسئولان محترم را دارند با تشکر


۴۶۷۷....۹۱۰:سلام لطفا گزارشی هم از قم که درکشور مان اولین شهر کرونا بود تهیه کنید. حرم ومساجد باز و مغازه مشغول و کرکره‌ها همه بالا ست. خیابان‌های توحید جوادالائمه. خیابان زاد.. ودیگر خیابان‌ها سری بزنید.


۹۴۳۶....۹۳۶: با سلام. در شهرچالوس عرضه قلیان همچنان ادامه دارد لطفا" با پیگیری پلیس و اماکن برخورد و جلوگیری شود.


۹۱۸۷....۹۳۵: سلام ما نیرو‌های شرکتی بیمارستان شهدای هیرمند (سیستان و بلوچستان) ۶ ماهه حقوق دریافت نکردیم با این وضعیت کرونا و تورم تو رو خدا بیاین گزارش تهیه کنید و به گوش مسئولین برسانید خواهش می‌کنم از شما خودتون بررسی کنید.


۲۸۴۴....۹۳۳: باسلام. لطفا این خبر را پیگیری کنید. افزایش غیر منطقی و غیر قانونی کوییک نفس حواله داران را گرفته. درحالی که میزان افزایش محصولات خودرو ۲۵ درصد بوده است شرکت سایپا کوییک و کوییک آر را ۳۸ درصد افزایش داده و توان تکمیل وجه را نداریم. ممنون می‌شویم پیگیری بفرمایید.


۷۲۲۳....۹۱۲: سلام کارمندان شعب بانک ملی با توجه به عدم توجه مدیران بانک به سلامت کارکنان، مشتریان و متعاقباً خانواده هایشان و عدم شیفت بندی شعب، در خواست رسیدگی مسئولان محترم را دارندبا تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار