مطهری: دنبال عذر و بهانه نیستم/ نفت خیلی زود به حالت دفاعی رفت

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: واقعا از مسئولان می‌خواهم به وضعیت مسجدسلیمان رسیدگی کنند. در شان این شهر نیست که یک هتل نداشته باشد. از اهواز تا اینجا ۲ ساعت و نیم در راه بودیم. دوست دارم فوتبال این شهر پیشرفت کند.

او افزود: دنبال عذر و بهانه نیستم، اما می‌خواهم به این شهر کمک شود. نبود زیرساخت مناسب، شرایط را برای تیم‌ها سخت کرده است. ما با شرایط سختی به این بازی رسیدیم. این اتفاق کار ما را سخت کرد. امیدوارم یک هتل و فرودگاه برای این شهر در نظر بگیرند.

مطهری ادامه داد: فوتبالی با سرعت بالا و خوب را شاهد بودیم. بازی در یک سوم میانی سرعت بالایی داشت و نفت مسجدسلیمان هم خیلی زود به حالت دفاعی رفت. ما باید فوتبال غیرکلاسیک را انجام می‌دادیم. نوع فوتبال ما کلاسیک و بازی از مقابل دروازه است.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا با تعویض‌ها به بازی غیرکلاسیک روی بیاوریم. البته از فرصت‌ها استفاده نکردیم، اما اگر گل می‌زدیم، روند بازی تغییر می‌کرد و نفت مسجدسلیمان بازتر می‌شد. بازیکنان ما زحمت کشیدند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در مورد غیبت چند بازیکن این تیم در نیمه نخست گفت: حدود ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم و باید برنامه‌های مختلف را بررسی و تست کنیم که برای آسیا در اوج باشیم. وحید امیری، احسان پهلوان و ... بازیکنان خوب و تاثیرگذاری هستند، اما باید تیم را تست کنیم که آماده فینال آسیا شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار