تارتار: مهم‌تر از همه چیز اجرای عدالت است/ به هیچ وجه نمی‌خواستم حق ذوب آهن ضایع شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به هیچ وجه راضی نبودم که حق ذوب آهن ضایع شود و خوشحالم که عدالت برقرار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی این تیم برابر ذوب آهن اصفهان گفت: شاهد یک بازی فیزیکی بودیم. هر ۲ تیم برای ۳ امتیاز وارد زمین شدند. فکر می‌کنم تیم ما بهتر بود. پس از اینکه به گل رسیدیم، خیلی زود به خاطر نداشتن تمرکز گل مساوی را دریافت کردیم، اما در ادامه توانستیم بازی را به خوبی اداره کنیم. موقعیت زیادی به ذوب آهن ندادیم و در مجموع عدالت اجرا شد.

او در خصوص پنالتی گرفته شده برای پیکان در این بازی گفت: من به هیچ وجه راضی نبودم ذوب‌آهن متضرر شود. خدا را شکر عدالت اجرا شد. در زمانی که داور تصمیم خود را برگرداند، ناراحت شدم و به داور چهارم اعتراض کردم، اما سپس صحنه را دیدم. همین که داور جسارت و شجاعت داشت پنالتی را برگرداند قابل تحسین بود.

تارتار در ادامه گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. مهم‌تر از همه چیز اجرای عدالت بود. باید به تیم داوری به خاطر شجاعت و جسارتی که داشت، خسته نباشید و تبریک بگویم. آن‌ها با برگرداندن پنالتی، حق ذوب آهن را ضایع نکردند. وقتی داور چهارم نظر داور وسط را برگرداند، من خیلی عصبی شدم، زیرا او از صحنه دور بود، اما ظاهرا صحنه را بازبینی کرده بودند و متوجه شدند پنالتی نیست. باید بگویم درود بر شرف حسین پورامینی، بازیکن تیم خودمان که یک انسان پاک و باصداقت است و به داور مسابقه گفت مدافع ذوب آهن با او برخوردی نداشت.  

او افزود: در نهایت خوشحالیم از اینکه عدالت برقرار شد و از داور چهارم که خیلی با او بحث کردم، عذرخواهی می‌کنم. پس از بازی از تیم داوری تشکر کردم و اکنون به خاطر اتفاقاتی که کنار زمین افتاد از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. به هر حال ما فکر می‌کردیم آن صحنه پنالتی است.  

سرمربی پیکان درباره لزوم استفاده از کمک داور ویدیویی در مسابقات لیگ برتر گفت: از روزی که VAR در مسابقات خارجی مورد استفاده قرار گرفت، اصرار داشتم که در لیگ ایران هم از آن استفاده شود. یک مربی در کنار گروه ۴۰ نفره، شبانه روز با تمام وجود برای موفقیت کار می‌کنند و با یک سوت اشتباه تمام هدف گذاری‌ها و آرزو‌های آن‌ها از بین می‌رود. عاجزانه و برای چندمین بار از مسئولان رده بالای کشور خواهش می‌کنم این سیستم را وارد فوتبال ایران کنند. باید سخت گیری کنند تا مجبور به استفاده از VAR شویم و دیگر شاهد اشتباهات داوری نباشیم.  

او درباره صحبت هایش با رحمان رضایی در پایان بازی گفت: آن صحبت‌ها خصوصی بود و مشکل خاصی نداشتیم.


بیشتر بخوانید:


تارتار درباره هدف گذاری پیکان گفت: به باشگاه قول داده ام با تمام وجود کار کنم و برای کسب رتبه خوب در جدول قولی نداده ام، اما از خودم و بازیکنان انتظار بالایی دارم. به هر حال ما در این فوتبال استخوان خرد کرده ایم و انتظارات از ما بالا است. به بازیکنان گفتم فکر اینکه دوباره در انتهای جدول دست و پا بزنند را از سرشان بیرون کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار