عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس پس از محرومیت آل کثیر؛ ۲ گل در ۴۰۰ دقیقه!

مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی‌های گذشته این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود ارائه نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخ‌ها در سه بازی قبلی خود تنها یک بار موفق به گلزنی شده اند که آن هم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بود که سیامک‌نعمتی توانست برای پرسپولیس گلزنی کند.

پس از محرومیت عیسی آل کثیر که عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت سرخ‌ها تنها ۲ گل در حدود ۴۰۰ دقیقه به ثمر رسانده اند. این موضوع باعث نگرانی یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس شده است.

در این مدت مهدی عبدی، آرمان رمضانی، وحید امیری، سیامک نعمتی و ... در پست مهاجم بازی کرده اند، اما این بازیکنان عملکرد خوبی نداشته اند.

در بازی پرسپولیس - النصر که در غیاب آل کثیر برگزار شد مهدی عبدی توانست گل تساوی سرخ‌ها را به ثمر برساند. بازی با سایپا که با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید و مقابل صنعت نفت نیز سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل سه امتیازی بزند.

دیدار با نفت مسجد سلیمان هم که ساعتی پیش به پایان رسید با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت تا سرخ‌ها در ۴۰۰ دقیقه بازی تنها موفق به زدن ۲ گل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار